Site icon מקומון רמת גן

נכסים למכירה ברחובות

נכסים למכירה ברחובות

מעוניינים בדירות למכירה ברחובות, או בדירה גדול למגורים או להשקעה בעיר מתפתחת? המאמר הזה הוא לחלוטין בשבילכם! נכסים ברחובות במחירים חסרי תקדים! בואו לחיות את חלום המגורים בעיר השווה ביותר בישראל, בדירה של 3, 4, 5 חדרים או יותר, לפי בחירתכם! ניתן לגור בדירות ממגוון סוגים וסגנונות. 

דופלקסים

אם אתם רוצים לגור בקומה חמישית או שישית, לא להיות מחויבים לעבודות חקלאות ושיפוצים מסובכים כמו של בית פרטי, וליהנות רק מהיתרונות האדריכליים של הבית הפרטי (ובראשם 2 קומות באותה דירה, שתיהן שלכם) – הדופלקסים של פרץ בוני הנגב בדיוק בשבילכם. כשאתם עולים במעלית או מסיימים לעלות גרם מדרגות ארוך, מבעד לדלת תחכה לכם דירה עם 2 קומות וגרם מדרגות בתוכה. כיף, אמרנו?

פנטהאוסים

מרפסות שמש ברחובות הן דבר נפלא לכל בעל דירה, וכאן הן גדולות במיוחד ומתחילות משטח של 50 מ"ר. בואו לחוות את חוויית המגורים האולטימטיבית במרפסת שמש יוקרתית ומענגת במיוחד. ברחובות אין בניינים גבוהים על פי הרגולציות הקבועות של מנהל התכנון העירוני, אבל הבניינים שלנו הם יחסית גבוהים למה שמותר לבנות שם. לכן, לא נוכל להבטיח נופים פנורמיים כמו בתל אביב, אבל מי שמעוניין לגור בנקודה גבוהה יחסית לנעשה בעיר מוזמן למצוא את הפנטהאוסים שיש לנו להציע ברחבות.

דירות מיוחדות

דירות גן – ברחובות, דירות גן לא חייבות להיות בקומת הקרקע. קראתם נכון, ברחובות ישנן דירות שעולים אליהן במדרגות ויש להן גן. כיצד הפלא הזה קורה, אתם שואלים? בשל המבנה של העיר. על פי התב"ע העירונית, הוצאו אישורים, ועדיין מוצאים, לבנות בשטחים הפתוחים. רחוב הפטל, הרחוב הראשי של רחובות, הוא רחוב בו כל הצד האי זוגי של הבתים הוא פתוח. הבניינים שם מכילים דירות בקומה השניה ולעתים אפילו שלישית. בשל כך שזו טרסה, הנקודה בה נמצאת החצר ישרה ולא משופעת, ועל כן זו חצר לאל דבר ועניין. כמובן שמי שרוצה יכול למצוא דירות גן תל אביב סטייל בקומת הקרקע.

דירות גג – הדירות שנמצאות בקומה האחרונה של הבניין, מעל הגג עצמו, עם גג משני, כשהגג הראשי של הבניין הוא הרצפה. בין 2 המשטחים ישנו מעקה גבוה עם חלון בלגי המהווה סגירת מרפסת. הדירה גדולה ומרווחת, מתאימה לזוג, משפחה או בודד.

 

Exit mobile version