Site icon מקומון רמת גן

ניתוח מתיחת בטן – להרגיש שלמים בקלות

שלושה אימונים בשבוע, תפריט מוקפד והרבה כפיפות בטן, ואיכשהו לא משנה מה נעשה, הבטן לא מצליחה להשתטח. לצד המאמצים, החיים מלאים בהפתעות ובשינויים; הריונות בקרב נשים, גנטיקה המשתנה עם הגיל, מצב נפשי ועוד רבים. ניתוח מתיחת בטן הוא כנראה האופציה המהירה והיעילה ביותר להשגת התוצאות הרצויות, כשההמלצה היא כמובן להמשיך ולשמור על אורח חיים בריא ללא כל קשר לניתוח. כידוע, אין תחליף לנפש וגוף בריאים!

צילום: יחצ

ניתוח מתיחת בטן לא תמיד קשור לבריאות

יש להבין שלא כל המשקלים משפיעים על בריאות, וגם שאריות בטן נפולה, פרט לנושא האסתטי, אינה קשורה לכמות הירקות שאתם אוכלים. מובן שחשוב מאוד לשמור על הבריאות, אך לקחת בחשבון כי ניתוח מתיחת בטן הוא צעד שנעשה רק לאחר מחשבה מעמיקה וההבנה שייתכן שזו הדרך להשלים עם הגוף הנפלא והבריא שלנו. כעת כשברור מהי המשמעות, אפשר לצלול לפרטים היבשים:

אל תישארו במתח, בואו לפגישת ייעוץ!

ברוכים הבאים למרפאה של ד"ר וולף – אצלנו תקבלו ייעוץ והכוונה לגבי כל הקשור להליכים קוסמטיים כגון ניתוח מתיחת בטן ועד למתיחת פנים, ועוד. המטרה היא להעניק לכל לקוחה ולקוח את היחס האישי והמקצועי ביותר, תוך הרגישות הנדרשת למצבם ולנסיבות שהובילו אותם לפנות אלינו; בין אם מדובר בצורך רפואי או אסתטי, העיקר שתחזרו לחייך ולהרגיש טוב לגבי עצמכם ועצמכן.

Exit mobile version