Site icon מקומון רמת גן

ניקיון בתים אחרי שיפוץ, הצפה או שריפה

האם קבלן השיפוצים סיים את עבודתו והבית נשאר מלוכלך ומלא בכתמי צבע, טיח, מלט ופסולת בנייה? האם הבית שלכם נפגע כתוצאה משריפה, נזילה חמורה או הצפה? במצבים אלו כדאי להזמין חברת ניקיון בתים מקצועית ואמינה.

חברה מקצועית לניקיון בתים מציעה מעטפת שירותים רחבה ללקוחות פרטיים, עסקיים ומוסדיים. זהו שירות ניקיון חד פעמי ללא עוזרות בית, וצוות מנוסה של אנשי ניקיון מגיע לבית הלקוח כדי לנקות ולהבריק אותו לאחר השיפוץ או הנזקים שנגרמו בדירה.

ניקיון בתים לאחר שיפוץ במחיר אטרקטיבי

אחת לכמה שנים נהוג לבצע שיפוץ יסודי בנכס כדי לחדש את העיצוב, לשנות חללים ולהתאים את הדירה או הבית הפרטי לאורח החיים המשתנה של בני המשפחה. קבלן השיפוצים מפרק רצפות ואריחי חיפוי, שובר קירות, מבצע עבודות אינסטלציה, חשמל, נגרות, גבס וצבע, ובסיום עבודתו נותרים כתמים על הרצפה, הפאנלים, הקירות ומשטחי השיש במטבח ובחדרי הרחצה.

אמנם, קבלן השיפוצים מפנה פסולת בנייה ומבצע ניקוי קליל בסוף העבודה, אך חשוב להזמין חברה מקצועית לניקיון כדי להסיר את כל הכתמים ושאריות החומרים וכדי להכין את הנכס לקראת מגורים או מעבר לדירה, ועל מנת להבריק את המשטחים, החלונות והרצפה.

צילום: יח"צ

שירות ניקיון לאחר שיפוץ כולל בין היתר ניקוי יסודי של חלונות ותריסים מבפנים ומבחוץ, ניקוי וחיטוי ארונות, קרצוף והברקת כלים סניטריים ומשטחי עבודה במטבח, שאיבת אבק בכל הבית, הסרת כתמים ושאריות צבע וטיח ועוד. מומלץ לכלול בחבילת הניקיון לאחר שיפוץ הבית גם פוליש כדי להבריק את הרצפה וליהנות ממראה יפהפה ויוקרתי.

ניקיון מקצועי של בתים אחרי שריפה או הצפה

ניקיון הבית לאחר שריפה או הצפה אינו דבר של מה בכך, יש לאוורר היטב את הנכס, לייבש את האזורים שנפגעו, למיין ולהשליך חפצים שאבד עליהם הכלח, לבצע תיקונים קלים בקירות ובתקרה בהתאם לצורך, לנקות מוצרי טקסטיל כמו ריפודים, וילונות ושטיחים, ויש לבצע ניקיון יסודי כדי לאפשר לדיירים לחזור לשגרה בזמן הקצר ביותר.

נזקי ההצפה או השריפה בבית הם קשים, רק חברת ניקיון בתים מקצועית ובעלת ניסיון יכולה לספק מענה איכותי לבעיה. לכן, חשוב לערוך סקר שוק ולהשוות הצעות ממספר חברות ניקיון המתמחות בניקוי דירות ובתים אחרי שריפה או הצפה. אפשר גם לבקש המלצות מהסביבה הקרובה כדי לבחור נכון את חברת הניקיון.

לסיכום, כדאי לבחור חברת ניקיון בעלת ותק בענף המתמחה בניקוי בתים ועסקים אחרי הצפה, שריפה או שיפוצים. נדרש ידע וציוד מקצועי כדי לבצע את הניקיון ויש להקפיד על כללי הבטיחות בעבודה, לכן אם תכננתם לנקות לבד את הבית כדאי שתחשבו מסלול מחדש.

כתבה זו באדיבות חברת הניקיון המובילה בישראל, חברת ניקיון בתים – הבית המבריק

Exit mobile version