Site icon מקומון רמת גן

ניקוי רעלים – הדרך החדשה לאתחל את הגוף

לא מעט מאתנו סובלים מבעיות בריאותיות כמו : אלרגיה, בעיות עיכול, כאבי ראש, עייפות מתמשכת או נדודי שינה. אומנם אלו לא בעיות אקוטיות, אך בהחלט הן כאלו שמפריעות למהלך החיים התקין שלנו. לא מעט מהמחלות נגרמות כתוצאה מאורח חיים לא בריא.

בעידן בו אנחנו חיים, אנחנו סובלים מלא מעט עומס ומתחים. סדר יום בו אנחנו רצים ממקום למקום ולא תמיד אוכלים אוכל בריא. חוטפים מזון על הדרך, אוכלים לא מעט ג'אנק פוד. כתוצאה מכך רעלים מסוגים שונים מצטברים בגופנו ולא מאפשרים את פעילותו התקינה של הגוף ושל המערכות הכל כך חיוניות לתפקודנו.

הרעלים היום נמצאים בכל מקום סביבנו, באוויר המפויח אותו אנחנו נושמים, במזון המהונדס והמתועש אותו אנחנו אוכלים, במים מהם אנחנו שותים וגם בתרופות אותן אנחנו לוקחים. אפילו במוצרי איפור הנמצאים בשימוש אצל נשים רבות, נוכל למצוא לא מעט כימיקלים ורעלים.

למרות שהגוף שלנו מצויד במערכתו מאוד חכמות ומתוחכמות, הוא מגיע לשלב שאינו יכול להתמודד עם העומס המופעל עליו והסממנים מופיעים בדמות של עייפות, כאבי ראש, גירוי בעור, בעיות עיכול ועוד.

רבים הם האנשים המחפשים פתרון וחלופות למצב זה. אחד הפתרונות הטבעיים בהם נוכל להשתמש כשלב ראשון, לפני שנגיע לרופא ונקבל ממנו עוד תרופות שגם הן מכילות חומרים המזיקים לגופנו ומעמיסים על המערכת, הוא ניקוי רעלים, הידוע מימים ימימה כאחד מאמצעי הריפוי הטבעיים לגופנו.

במהלך תהליך ניקוי הרעלים אנחנו עלולים לחוות לא מעט תסמינים שונים כתוצאה משחרור ויציאה של אותם רעלים שהצטברו בגופנו לאורך שנים. הסימפטומים להם אנחנו צריכים לשים לב הם: עייפות רבה, כאבי מפרקים ושרירים, ירידה בריכוז, עצבנות ורוגז, צורך בפחמימות ומתוקים, בחילה או נפיחות בבטן, כאבי ראש ועוד. חומרת הסימפטומים תלויה בעוצמת הניקוי אותה אנחנו עורכים, משך הזמן וכמות הרעלים שנרצה להוציא מגופנו. סימפטומים אלו הם זמניים וצפויים לעבור תוך זמן קצר. אם התחושות הופכות להיות בלתי נסבלות מומלץ לפנות לגורם שמלווה אתכם ולבדוק את הצורך בשינוי בטיפול.

למה צריך בכלל ניקוי הרעלים:

בסיום תהליך ניקוי הרעלים נוכל להרגיש את מערכות הגוף מתאזנות, בעיות בריאות שהטרידו אותנו קודם לכן, נעלמות להן, נרגיש הרבה יותר רעננים ונמרצים, שינה טובה בלילה תהיה מנת חלקנו, ומחשבותינו תהינה צלולות וממוקדות יותר, מה שמביא איתו שלווה ורוגע לכל הגוף. בנוסף נוכל גם לראות ירידה במשקל שהיא בונוס לרוב האנשים.

Exit mobile version