Site icon מקומון רמת גן

ניקוי חלונות בגובה במגדל מגורים

בנייני המגורים במטרופוליני ישראל הולכים ונהיים גבוהים בגלל הרצון לגור בערים הגדולות והשטח הפנוי הקטן יחסית שקיים באזורים אלו למגורים. לכן בשנים האחרונות אנחנו רואים בערי ישראל עוד ועוד מגדלים ובניינים רבי קומות.

הרצון לשמור על חלונות נקיים קיים בכל משפחה עבור כל בית. אך במגדל מגורים הבעיה קשה הרבה יותר כיוון שלרוב לא מדובר בחלונות שאפשר לפתוח או לשלוף מהמסילה כי חלונות במגדלים הם לרוב חלונות שמקובעים למסגרת הבניין.

כאשר קונים דירה חדשה במגדל, נהנים מסטנדרט הניקיון של הלובי בקומת הכניסה, של המעלית ושל מסדרונות הלובי בכל קומה בבניין. אבל שרוצים להנות מהנוף ומקרני השמש שיכניסו אור לבית, מתסכל מאוד ולא נעים להיות בבית כאשר החלונות מלאים באבק, חול, לכלוך, אובך או פיח.

שיטות לניקוי חלונות בגובה במגדל מגורים

לכן, כדי לבצע ניקוי חלונות בגובה במגדל מגורים יש לבצע את הניקיון מבחוץ. ניקיון כזה מתבצע כיום בעיקר על ידי סנפלינג. צוות הניקיון יחבר ויעגן חבלים בנקודות בטון בגג, יגלוש במורד המגדל ויבצע את הניקיון. רק חברת ניקוי חלונות בגובה מקצועית כמו חברת דוד קלין מוסמכת לבצע עבודה כזו.

שיטה נוספת לניקוי חלונות בגובה נעשתה בעבר על ידי פיגומים אבל כיום היא פחות פופולרית כיוון שהיא יותר יקרה מניקוי באמצעות סנפלינג ופחות פרקטית לניקוי חלונות במגדל שגובהו עשרות רבות או מאות מטרים.

עוד אפשרות לניקוי חלונות בגובה היא באמצעות אוסמוזה הפוכה, כאשר מדובר למעשה בניקוי על ידי מים שמוזרמים על ידי צינורות טלסקופיים אל עבר החלונות הדרושים ניקוי. היתרון בשיטה זו היא בתהליך שהמים עברו – הם עברו סינון מאבנים ומלחים ולכן הם לא מתייבשים על החלונות ולא מייצרים אבנית על החלונות אלא מנקים את הלכלוך ואינם משאירים סימן על החלונות. כדי לנקות חלונות בשיטה יש צורך בחיבור למים ולשקע חשמל רגיל ולכן תהליך הניקוי בשיטה זו פשוט וזול.

צילום: Canva

יטה נוספת לניקוי חלונות במגדל מגורים היא על ידי סל הרמה. כאשר עובד הניקיון נעזר בסל הרמה יש לוודא שהשטח מתחתיו סטרילי כדי לא לסכן את חייהם ובטיחותם של העוברים והשבים מתחת לסל ההרמה.
כאשר משתמשים בסל הרמה עובד הניקיון מתפעל ושולט בסל בעצמו ואין צורך בעובד נוסף, ולכן שיטה זו חוסכת בכסף. כיום משתמשים בסל הרמה כאשר אין גישה מספיק נוחה או כאשר אין אפשרות לבצע ניקוי של החלונות באמצעות סנפלינג.

ניקוי חלונות בגובה על ידי חברת ניקיון מקצועית ומוסמכת

כדי לקבל חלונות נקיים בבית שלך, שייתן לבית שלך מראה נעים ונקי שיאפשר כניסה של האור פנימה, חובה לקחת חברת ניקוי חלונות מקצועית. לחברת דוד קלין יש את הניסיון של ביצוע ניקוי חלונות בגובה, מוניטין של מעל 15 שנה בתחום, מספר רב של לקוחות מרוצים ושבעי רצון וכמובן את כל הרישיונות לעבודה בגובה והסמכות והכשרות לעובדי דוד קלין לבצע את ניקוי החלונות בבטיחות הנדרשת וללא סיכון חיי אדם.

כמובן שדוד קלין משתמשת בחומרי ניקוי איכותיים וידידותיים לסביבה שאינם גורמים לנזק לחלונות או לאיטום מסגרת החלונות.

Exit mobile version