Site icon מקומון רמת גן

נינג'ה: מתחם כושר קרבי מתקדם נחנך בפארק הלאומי

בהשקעה של כ-400 אלף שקלים נחנך בפארק הלאומי ברמת-גן מתחם הכושר הקרבי המתקדם בישראל  • מתחם הכושר הקרבי יכיל משטח חול וישתרע על אורך של כ-50 מטרים ויכלול 7 מתקני כושר רב תכליתיים, אליהם יתווספו נורות תאורה לפעילות גם בלילה • המתקנים המאתגרים נבחרו בסיוע יועצי כושר ואימונים לפני גיוס בכדי להכין את המועמדים לשירות צבאי קרבי משמעותי בצורה הטובה ביותר.

צילום: מגן הולמס/unsplash

רמת-גן עושה צעד נוסף אל עבר הפיכתה לעיר הספורט והבריאות של ישראל. היום נחנך רשמית מתחם הכושר הקרבי בפארק הלאומי ברמת-גן. עלותו המשוערת של המתחם עומדת על כ-400 אלף שקלים. מתחם הכושר הקרבי, יכיל משטח חול וישתרע על אורך של כ-50 מטרים ויכלול 7 מתקני כושר רב תכליתיים, אליהם יתווספו נורות תאורה לפעילות גם בלילה. המתקנים המאתגרים נבחרו בקפידה בכדי להכין את המועמדים לשירות צבאי קרבי בצורה הטובה ביותר. המתקנים ישרתו גם את בתי הספר בעיר שיוכלו לבצע מבדקי ספורט ואף את הבגרות בספורט במתחם הנ"ל.

ראש עיריית רמת-גן, כרמל שאמה הכהן סיפר הבוקר למקומונט רמת גן על מתחם הכושר החדש: "חנכנו הבוקר את מסלול הכושר הקרבי החדש בפארק הלאומי ליד קבר קריניצי. מתחם הכושר הקרבי החדש בפארק ישרת את הנערים והנערות בהכנותיהם לגיוס לצה"ל ומיוניהם ליחידות הקרביות."

מדגים את השימוש במתקני הכושר. צילום: אילן ספירא

כרמל שאמה סיפר כי העיר רמת גן מובילה בקידום הספורט והבריאות במרחב הפתוח ומקדמת בימים אלו שורה של פרויקטים בביצוע. "נערות ונערי העיר וכל מי שמסוגל קדימה, זוזו ותיהנו והכי חשוב למתגייסים, גיוס נעים ותחזרו אלינו בשלום." סיכם שאמה.

כאמור, מתחם הכושר הקרבי הינו סנונית ראשונה מתוכנית כוללת להקמת מתחם הכושר הפתוח הגדול והמתקדם בעולם שישתרע על  6,000 מ"ר ויכלול מתקנים כושר מגוונים, מסלולי ריצה מקצועיים, מתחמי שיקום מפציעות ספורט ומתחמים לגיל השלישי. והכל עם נוף לאגם.

Exit mobile version