Site icon מקומון רמת גן

נחנך מרכז קהילתי חדש בשכונת חרוזים

מרכז חדש עבור התושבים נחנך לאחרונה בשכונת חרוזים. המרכז החדש הוקם במרחק של 100 מטרים בלבד מהמבנה ששימש בשנים האחרונות את תושבי השכונה וכעת, לאור הגידול החיובי במספר המשפחות הצעירות, פועל בשטחו גן ילדים. 

בתכנון המרכז הושקעה מחשבה רבה, על מנת לקדם ולעודד פעילות תרבותית והעשרה לכלל התושבים המתגוררים בשכונה. המרכז צפוי לשפר משמעותית את חווית המשתמשים, שייהנו ממבנה חדש ומודרני, המאובזר בציוד טכנולוגי מתקדם, בעל נגישות אופטימלית ומותאם באופן מיטבי לצרכים השונים.

זינגר ומחזיק תיק האזרחים הוותיקים איצה שחם. צילום: אילן ספירא

שטחו של המרכז החדש גדול יותר מקודמו ובכך מאפשר לקלוט אליו חברים נוספים ולהרחיב את מגוון הפעילויות לתושבים הוותיקים. המקום פועל בשעות הבוקר ובו מתקיימים חוגי התעמלות, פלדנקרייז, ציור וספרדית, לצד הרצאות במגוון נושאים, שירה בציבור, סדנאות העצמה, טיולים, נופשונים, הליכה משותפת למופעים, ציון טקסים וחגיגת חגים.

החל משעות אחר הצהריים פועל במקום מרכז קהילתי המופעל על ידי "בית עמנואל" ומציע חוגים מגוונים לילדים ולהורים. בכך, מאפשר המבנה החדש התחדשות מושכלת ופעילות רב-תחומית, תוך שימוש מקסימלי בשטח הקיים ומתן מענה לצרכי תושבי שכונת חרוזים – הן של אזרחים ותיקים והן של הורים צעירים וילדים.

ראש עיריית רמת-גן: "עיריית רמת-גן בראשותי ניצבה בפני אתגר גדול – מצד אחד לענות על הצרכים של המשפחות הצעירות ומצד שני לאפשר לאזרחים הוותיקים ליהנות ממרכז חדשני ומתקדם. הנחתי את כל הגורמים המקצועיים למצוא את הפתרון המיטבי ביותר, תוך הקצאת משאבים רבים לטובת תושבי השכונה  – מטף ועד זקן. אני שמח ונרגש שמימשנו את החזון, שיביא לשימוש מיטבי של השטח הציבורי ויענה על הצרכים של השכונה המתחדשת. אין לי ספק כי המרכז החדש יהווה עבור תושבי השכונה בית שני ויאפשר להם למלא את שעות הפנאי בתכנים מעניינים, ולוותיקים ליהנות ביחד מתקופת הגיל השלישי.

Exit mobile version