Site icon מקומון רמת גן

נזילת מים מהמקרר התעשייתי- מה נעשה כדי למנוע זאת?

המקררים התעשייתיים מיועדים לשימוש במגוון רחב של יישומים תעשייתיים, כגון מזון ומשקאות, תרופות וכימיקלים, מעבדה, מכשור רפואי ועוד. במאמר זה נדון כיצד למנוע נזילת מים מהמקרר התעשייתי. הסיבה השכיחה ביותר לדליפת מים מהמקרר התעשייתי היא איטום פגום. הדבר נכון במיוחד כאשר האטימה היא בין הדלת לגוף המקרר או בין הדלת לקיר האחורי. זה יכול גם לדלוף מחור מסביב ליצרן קרח או באזור עם קווי קירור רופפים. ניתן להחליף את האיטום על ידי טכנאי.

המקררים התעשייתיים מתוכננים להיות עמידים בפני דליפות. יש להם אטם אטום למים המונע כל דליפה להתרחש. המשמעות היא שהמשתמש בדרך כלל לא יצטרך לדאוג ששום נוזל יחלחל מהמקרר ויפגע באזורים שמסביב. אבל מה קורה עם בכל זאת יש דליפה

יש הרבה דברים שאפשר לעשות כדי למנוע נזילת מים מהמקרר התעשייתי

כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי למנוע דליפת מים מהמקרר התעשייתי שלך:

הדרך הטובה ביותר לתקן בעיה זו היא לאתר ולתקן את הנזילה בהקדם האפשרי. אם אתה לא יודע מאיפה זה מגיע, או אם אינכם בטוחים מה גרם לנזילה או כיצד לתקן אותה, אז כדאי להתקשר מיד לטכנאי קירור תעשייתי.

תמונה: באדיבות SLK מקררים תעשייתיים

ממה נגרמת נזילה ממקרר תעשייתי

מקרר תעשייתי הוא סוג של מקרר מסחרי המשמש במפעלים. הוא נועד לשמש במסגרות תעשייתיות עם רמות לחות וטמפרטורה גבוהות. למערכת הקירור יש סליל מאייד המשתמש בתערובת של מים ואמוניה לקירור האוויר. למערכת הקירור יש גם סליל מעבה, המסיר חום מהאוויר. כאשר יש יותר מדי חום, סליל המעבה עלול לגרום לנזילת מים ממערכת הקירור ולפגוע בה.

עם מקררים תעשייתיים אסור להתעסק. הם נועדו לשמור על מזון ופריטים אחרים בטמפרטורות המושלמות למשך תקופה ארוכה אם אינכם בטוחים היכן להתחיל או מה לעשות, כאשר יש נזילת מים מהמקרר התעשייתי שלכם אנו ממליצים להזמין איש מקצוע המתמחה במקררים מסוג זה.

חברה לתיקון מקררים תעשייתיים

חברת SLK פתרונות קירור היא חברה המתמחה בקירור תעשייתי, ולעתים קרובות הם נאלצים להתמודד עם נזילת מים מהמקררים התעשייתיים החברה מספקת פתרונות קירור תעשייתיים כבר למעלה מ30 שנה יש להם נסיון בטיפול ותיקון של רוב סוגי המקררים התעשייתיים. החברה מספקת מערך פתרונות הכוללים איתור נזילות מים, תיקון ומניעת נזילות, התקנת מערכת ועוד. לביקור באתר החברה היכנסו: slk-israel.co.il

Exit mobile version