Site icon מקומון רמת גן

נופש כשר לציבור הדתי

צילום: עמיעד טאוב

הישראלים אוהבים לצאת לנופש, ולהחליף את ההרגשה של מהחיים הרגילים, האפורים לפעמים, של בית- עבודה – ילדים, באווירה מיוחדת של חופשה. עבור הנופשים שומרי המסורת, נופש הוא לעיתים מבצע מאתגר, במיוחד כאשר אין אפשרות כלכלית לשהות באחד המלונות הגדולים המספקים אירוח עם פתרון מלא לכל ענייני הדת- כמו בית כנסת בתוך המלון, ארוחות כשרות וכל הנדרש.

משפחות דתיות צריכות, אם כן,  למצוא פתרונות לינה לנופשים שלהן, שיספקו גם את התנאים הפיזיים הדרושים ויאפשרו את קיום מנהגי הדת. הזמנת וילות נופש לציבור הדתי היא דרך נהדרת להתאים את הנופש בדיוק לצרכי המשפחה, תוך שמירה על האמונה ומילוי המצוות ואפילו מאפשרת חיסכון כלכלי לא מבוטל.

הזמינו עוד היום וילות נופש לציבור הדתי במחירים מוזלים ושפויים!

וילה מפנקת אחת שיכולה להכיל את כל המשפחה לנופש כיפי משותף

ההוצאה הכספית היא גדולה בדרך כלל עבור הציבור הדתי, כיוון שלרוב מדובר במשפחות ברוכות ילדים הזקוקות למספר חדרים או בתי אירוח, כדי להכיל את כל בני המשפחה. הבחירה בוילת אירוח היא פתרון נהדר וחסכוני, המאפשר שהייה במתחם פרטי אחד, בישול באופן עצמאי החוסך יציאה למסעדות אם התקציב איננו מאפשר ובילוי נפלא עבור הילדים, שייהנו ממשחק בחצר או קפיצה לבריכה. כאשר מדובר במשפחה גדולה, הרעיון העומד מאחורי יציאה לנופש הוא שמירה על אחדות המשפחה, ועל כן וילה להשכרה נותנת מענה מעולה לכך. הרוב הגדול של המשפחות בישראל מתכננות את הנופשים שלהן בסופי שבוע. מסיבה זו, וילות נופש לציבור הדתי חייבות להיות מאובזרות באמצעים הדרושים לשמירת השבת וטהרת המשפחה, כמו למשל מטבח כשר ובו מיחם ופלטת שבת, מיטות נפרדות ועוד מכשירים ורהיטים.

מדוע חשוב לבחור היטב את מיקום הוילה ומה כדאי לוודא מול בעלי המקום

משפחה דתית היוצאת לחופשה בוילה להשכרה, חייבת לבדוק את הימצאותו של בית כנסת בסביבת הוילה, וגם מקווה במידה ויש צורך בכך. רצוי לוודא כי המקומות הללו נמצאים במרחק הליכה, כדי לאפשר הגעה בשבת ללא בעיות. בנוסף כדאי לסגור מראש עם בעלי המקום, על כך שהיציאה מהוילה, כלומר ה"צ'ק-אאוט", יתבצע אך ורק לאחר יציאת השבת. מומלץ גם להתייעץ לגבי אטרקציות שונות באזור, ולבחון מראש את כשרות המסעדות שבקרבת מקום, אם בכל זאת תרצו לאכול בחוץ ולא רק לבשל, זאת על מנת להגיע ישירות אל מקומות כשרים ולמנוע עוגמת נפש.

איך להפיק את המיטב מחופשה משפחתית בוילה להשכרה

טיולים בחיק הטבע, הנאה מאטרקציות הנמצאות בסביבה הם חלק בלתי נפרד מהנופש והנאה של כל המשתתפים, מגדול ועד קטן. במידה ויצאתם לנופש כמשפחה מורחבת הכוללת סבים וסבתות מבוגרים, כדאי לתכנן מראש את סידורי הלינה בתוך החדרים, כדי לא להפריע למנוחתם, אך בו בעת לאפשר לילדים הקטנים להשתעשע ולהשתולל בחדריהם ככל שיחפצו בכך. בכל מקרה זכרו כי הגעתם לנופש, והמטרה העיקרית שלכם היא אחת- ליהנות!

 

Exit mobile version