Site icon מקומון רמת גן

נהג מרמת גן שאצבעות ידיו נקטעו מכננת גרירה תובע את חברת הביטוח בטענה כי מדובר בתאונת דרכים

גם פגיעה מכננת גרירה היא תאונת דרכים. כך לפחות מנסה לטעון תושב רמת גן שאצבעות ידיו נקטעו מכננת גרירה ותובע כעת את חברת הביטוח בטענה כי מדובר בתאונת דרכים

כננת גרירה. אילוסטרציה. צילום: pixabay

נהג כבן 70, מנהל בחברת תשתיות ששתי אצבעותיו נקטעו בכננת הגרירה המתוקנת ברכב של כלתו, תובע את חברת הביטוח של הרכב בטענה כי מדובר בתאונת דרכים. כך עולה מתביעה שהגיש לבית משפט השלום בראשון לציון נגד חברת ביטוח הראל, באמצעות בא כוחו עו"ד בנו גליקמן.

כף ידו של התובע. צילום: פרטי

מהתביעה עולה כי בחודש פברואר השנה בשעת צהריים, רכבו של התובע נתקע באזור חולי בכפר אז"ר והוא הזעיק את כלתו שתסייע בחילוץ הרכב. תוך כדי ניסיון החילוץ אצבעותיו נתפסו בכננת גרירה, נשברו ונקטעו. הנהג פנה לחדר המיון בבית חולים תל השומר הסמוך, שם אובחן שבר פתוח באצבע מס' 2 וקטיעה מלאה של אצבע מס'  3. ידו נותחה והוא עבר קטיעה של שתי האצבעות הנ"ל בידו הימנית הדומיננטית.

מאז התאונה הוא מתקשה לטענתו לבצע פעולות בסיסיות כמו אכילה, צחצוח שיניים, כתיבה, התלבשות, נהיגה, נשיאת קניות ועבודות משק ביתו. כמו כן נפגע כושר עבודתו והוא מתקשה לבצע המשימות המוטלות עליו במסגרת העבודה.

עוד מציין התובע בכתב התביעה כי עד לתאונה הוא היה גם סבא פעיל שנטל חלק בטיפול יומיומי בנכדיו, טיפל בבני משפחתו, אירח בני משפחה וחברים רבים והיה פעיל חברתית, משימות ופעולות שכעת הוא מוגבל בהן בשל הפגיעה הקשה.

בא כוחו עו"ד בנו גליקמן העוסק בנזקי גוף, טוען בתביעה כי המדובר בתאונת דרכים לכל דבר ולכן חברת ביטוח הראל שביטחה את רכבו, חייבת לפצותו בגין הנזק שנגרם לו. הפיצוי המבוקש הוא בגין הפסדי שכר, עזרה, הוצאות רפואיות, כאב וסבל.

טרם הוגש כתב הגנה.

Exit mobile version