Site icon מקומון רמת גן

נדל"ן: יוסי אברהמי ואלמוגים זכו במכרז מחיר מופחת ברמת גן

החברות יוסי אברהמי ואלמוגים זכו במכרז להקמת 157 יח"ד ברמת גן, סמוך למרכז הרפואי תל השומר כאשר כשליש  מהדירות במתחם ישווקו באמצעות תוכנית "מחיר מופחת" של משרד הבינוי והשיכון.

החברות יוסי אברהמי ואלמוגים זכו יחד במכרז של רשות מקרקעי ישראל להקמת 157 יח"ד ברמת גן, בסמוך לקריה הרפואית בתל השומר, מתוכן 66 במחיר מופחת ו- 91 במתכונת של "שוק חופשי" , אשר יוקמו על שני מגרשים ששטחם הכולל הוא כ-6,085 מ"ר. מסירת הקרקע צפויה להיות בעוד כשנתיים. בתמורה לזכויות בקרקע תשלמנה החברות הזוכות לרמ"י סך של כ-141.9 מיליון ש"ח (ללא מע"מ) והוצאות פיתוח בסכום כולל של כ- 16.2 מיליון ש"ח.

צחי דידי, סמנכ"ל כספים, חברת יוסי אברהמי. צילום: יחצ

לדברי צחי דידי, סמנכ"ל הכספים בחברת יוסי אברהמי: "אזור תל השומר מתפתח והופך למבוקש גם עבור מגורים וממשיך את הרצף של רמת גן. בעוד כמה שנים נראה שכונת מגורים איכותית ומבוקשת בתל השומר, שמחירי הנדל"ן בה ישביחו את עצמם כמו בכל גוש דן". דידי מוסיף כי "שיטת המכרזים החדשה של רמ"י היא שיטה מוצלחת, משום שהיא קובעת מחיר מינימום למ"ר במחיר מופחת ועושה סדר בעניינים, כך שהמחירים המוצעים לזכאים במסגרת "מחיר מופחת" הם ריאליים".

תוכנית "מחיר מופחת" שיזם שר הבנוי והשיכון, מעניקה הנחות לזכאים ומגבירה כדאיות כלכלית בשיווקי רשות מקרקעי ישראל. התוכנית מאפשרת הגברת השיווקים, ומהווה, דווקא בימים אלה, קטר צמיחה קריטי למשק כולו.

לדברי מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון, יאיר פינס, "המכרזים שנסגרו בימים האחרונים, מהווים אמירה ברורה של היזמים ושל השוק, על הצורך הדחוף בהאצת ענף הנדל"ן בישראל. משרד הבינוי והשיכון ורמ"י ימשיכו לשווק מכרזים נוספים בקצב מואץ, מתוך הבנה כי היום יותר מכל, תחום הדיור הינו קטר צמיחה אדיר למשק ולכלכלה הישראלית. תוכניתו של השר ליצמן לדיור מופחת כבר מראה אותותיה בשטח, בהיענות גדולה של היזמים למכרזים, ומהווה פתרון אמיתי וסיוע לחסרי דירה".

Exit mobile version