Site icon מקומון רמת גן

עיריית רמת-גן תשקיע כ-2 מיליון ₪ בנבחרת הכדורסל של בליך

אין כמעט חובב ספורט, בוודאי רמת-גני, שלא מכיר את נבחרת הכדורסל של בליך. עם הקמתה בשנות ה-70, הקבוצה דורגה בצמרת טבלת ליגת העל של בתי הספר התיכוניים והקימה פס ייצור של שחקנים מצליחים, בהם דורון ג'מצי, ליאור ליובין, ליאור אליהו ואלישי כדיר. סוד הקסם של הנבחרת היה טמון בהתאחדותה עם אגודת ספורט מכבי רמת-גן, שהיה לשת"פ הראשון מסוגו בין אגודה לבית ספר והצליח לייצר שילוב מנצח בין ספורט לחינוך.

בשנים האחרונות, עם צמצום התמיכה מצד עיריית רמת-גן, דעכה הנבחרת וימי הזוהר שידעה הפכו לזיכרון רחוק. כעת, הנהלת העיר החדשה שמה לה למטרה להחזיר עטרה ליושנה ובמסגרת חזונה לעידוד תרבות הספורט בעיר, תסייע בשדרוג ושיפור תשתיות הנבחרת בהתאם לצרכים שעלו בשטח.

כבר בשנתיים הקרובות צפויה העירייה להשקיע כ-2 מיליון ש"ח לטובת שיפוץ אולם הספורט של בליך, שסבל בשנים האחרונות מהזנחה ברמת התשתיות. כמו כן, התיכון והאגודה ירתמו למהלך ברמה המקצועית וישקיעו במינוי סגל חדש לנבחרת. חלק מהמינויים אף הושלמו לאחרונה ועד כה מונה לתפקיד המנהל המקצועי אלעד חסין (מבכירי מאמני הכדורסל בישראל ועוזר מאמן אולימפיאקוס ומכבי תל אביב בעבר) ולתפקיד מנהל הנבחרת מונה ליאור רובינשטיין (מאמן הקליעה של כל נבחרות ישראל בכדורסל, בוגר בית הספר).

גם כפר המכביה יירתם למהלך ויחדש את מתן החסות לחניכי הפרויקט המשותף.

תיכון עירוני בליך. צילום: MathKnight, ויקיפדיה

מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק הספורט, ליעד אילני: "הנהלת העיר החדשה גאה לטפח את הדור הצעיר ולתמוך בפרויקט ייחודי זה, שמחנך לערכים של מצוינות והישגיות. המוניטין של תיכון בליך, יחד עם החוזקות המקצועיות של האגודה, מספקים מסגרת מיטבית מנצחת עבור השחקנים הצעירים. יחד ובעזרת המשאבים שיינתנו מצד העירייה, אני בטוח שנזכה לקטוף את פירות ההשקעה ולשחזר את ימיה היפים של הנבחרת".

מ"מ מנהלת בליך, הילה רומש: "אני מקווה ששיתוף הפעולה בין מכבי עירוני רמת-גן לתיכון בליך, המעניק מעטפת חינוכית תומכת בשחקני הנבחרת, יוביל אותה להישגים גבוהים בשנים הקרובות. אני מאחלת בהצלחה רבה לנבחרת שלנו."

ראש עיריית רמת-גן, כרמל שאמה הכהן: "כשנותנים את המיטב לדור הצעיר, הוא יודע להפיק ממנו את הטוב ביותר. לנוער של רמת-גן מגיעה הזדמנות ליהנות מתשתיות ספורט מתקדמות, שיאפשרו לו לבטא את היכולות ולזנק להישגים חדשים ומרגשים. ההשקעה והתמיכה שלנו בנבחרת הכדורסל של בליך, מחזקת את התפישה וההשקפה של הנהגת העיר החדשה, ששמה לה למטרה לממש את החזון ולהביא למהפכה של ממש בתרבות הספורט העירונית. רמת-גן בראשותי תחזור להוביל גם בספורט".

Exit mobile version