Site icon מקומון רמת גן

מתעסקים בנדל"ן באיזור רמת גן? הנה המקרים המובילים שבהם יש להשתמש בעורך דין בתחום זה

כל מי שהתעסק בענייני נדל"ן, יודע כי מדובר בעסק מורכב. כאשר מדובר בעסקאות שבהן עוברים סכומי כסף נכבדים, ועלינו להכיר חוקים רבים ומסובכים בתחום, יש חשיבות גדולה בשכירת שירותי עורך דין מומחה למקרקעין, אשר יוודא כי כל התהליך מתנהל כשורה מכל הכיוונים, וכי אין כל פתח וחשש לרמאויות ועבירות. אז אם גם אתם מחפשים עו"ד נדל"ן ברמת גן או בכל איזור אחר, בכתבה זו נתייחס למקרים המובילים שבהם מומלץ ביותר לשכור שירותי עורך דין, ולתפקידו בכל מקרה ספציפי.

קניית דירה

קניית דירה הינה החלטה לא פשוטה, בעלת השפעה משמעותית על החיים של כל המעורבים לטווח הארוך. היא תשפיע באופן משמעותי על העתיד הכלכלי של הרוכשים, על אפשרויות המגורים שלהם ועל איכות חייהם באופן כללי. בנוסף, בפרט כאשר מדובר בדירות באיזור רמת גן, קניית דירה הינה הוצאה גדולה במיוחד, וברוב המקרים ההוצאה הגדולה ביותר בחיים של משפחה ממוצעת. לכן, יש חשיבות גדולה לשכירת שירותי עורך דין לרכישת דירה ברמת גן.

לצערנו, בעולם זה, יש פתח ללא מעט רמאויות והונאות. דוגמה בולטת לכך, היא מתחזה, אשר מעמיד פנים שהדירה הינה בבעלותו, אך בפועל בורח לאחר התשלום, בלי שביצע העברת בעלות כלל. דוגמה נוספת למכירה בעייתית, הינה מכירת דירה שעל שמה יש חוב, למשל.

עורך דין מקצועי לרכישת דירות יוכל לבדוק את כל העניינים האלה במהירות ובקלות רבה, עוד לפני חתימת החוזה והעברת התשלום אל מוכרי הדירה. בנוסף, עורך הדין ינסח עבורכם את חוזה רכישת הדירה, וכך יוודא כי אין בו כל סעיף בעייתי עבורכם, וכי תנאי העסקה הינם הוגנים ושקופים.

כך, הוא יחסוך לכם מפחי נפש גדולים ברכישת הדירה, ויאפשר לכם לישון בשקט, בידיעה כי העסקה הגדולה בחייכם הינה בטוחה, מוצלחת וכנה.

צילום: FREEPIK

מכירת דירה

בדומה לרכישת דירה, יש חשיבות גדולה גם בשכירת עורך דין למכירת דירה ברמת גן או בכל עיר אחרת באיזור. הוא ילווה את תהליך המכירה מן השלב הראשון, בו מעריכים את שווי הדירה ובוחנים את תשלומי המס הפוטנציאליים, כמו תשלומי מס שבח לרשות המיסים והיטל שבח לרשות המקומית. לאחר בחינה זו, עורך הדין יכול לבצע תכנון מס, שהוא כלי החוקי המאפשר למוכרי הדירה לשלם את סכום המס המינימלי. כך, בזכות עורך הדין המומחה, תוכלו לחסוך סכומים גבוהים במיוחד, בתשלום מיסים ובחיסכון בצורך בשכירת אנשי מקצוע נוספים.

בנוסף, עורך הדין ילווה את חתימת החוזה מול קונה הדירה, ויוודא כי הוא הוגן, שקוף ורצוי לכל הצדדים. עניין משמעותי נוסף, הוא ההסכם מול הבנק המממן. במקרים שבהם קונה הדירה לוקח משכנתא, על מוכרי הדירה לחתום על הסכם אל מול הבנק המלווה. יש חשיבות גדולה לווידוא כי הסכם זה שומר על זכויות המוכר באופן מלא, כאשר עורך הדין יכול לסייע גם בשלב זה.

ענייני מקרקעין אחרים

ישנם מקרים רבים ומגוונים אחרים שבהם עורך דין מקרקעין ברמת גן יכול לסייע. דוגמה בולטת לכך, הינה סכסוך שכנים, כאשר עורך דין יכול לסייע להגן עליכם משפטית מפני שכנים בעייתיים. בנוסף, במקרים כמו סכסוך עם שוכרים, פירוק שותפות, ירושות ועוד, הקשורים באופן ישיר לנדל"ן, עו"ד לענייני מקרקעין יכול לסייע באופן משמעותי, להקל מאוד על כל התהליך הבירוקרטי המורכב ולהשתלם לכם בטווח הארוך.

Exit mobile version