Site icon מקומון רמת גן

מתנות שכולם יאהבו – 5 רעיונות למתנות ליום המשפחה

מחפשים רעיונות מקוריים וייחודיים למתנות המתאימות ליום המשפחה? רוצים לחגוג את יום המשפחה ומחפשים מתנות מקוריות המתאימות לאירוע החשוב? ובכן, יום המשפחה, שנקרא בעבר יום האם, נועד להדגיש את הקשר בין בני המשפחה הקרובה ולציין את חשיבות התא המשפחתי.

כדאי לדעת כי המקור לאירוע יום המשפחה בישראל החל ביוזמת ראש עיריית חיפה בתחילת שנות ה-50 של המאה הקודמת. כאמור, בתחילת הדרך חגגו בישראל את יום האם, אך בעקבות שינויים חברתיים ובעיקר תרבותיים הוחלט במדינות רבות, ביניהן גם ישראל, לשנות את יום האם ליום המשפחה, וכעת בישראל חוגגים את האירוע בתאריך ל' בשבט.

כדי לסייע לכם לבחור מתנות מתאימות ומקוריות ליום המשפחה, לפניכם 5 הצעות למתנות שכולם ישמחו לקבל ביום המשפחה הקרוב.

מפת עולם עם פירוט המקומות בהם המשפחה טיילה

אמנם אנו חיים בעידן הדיגיטלי ואת התמונות שאנו מצלמים בטיולים אנו מעלים לרשתות החברתיות ושומרים במחשב, בענן או בסמארטפון. אם אתם מחפשים מתנה מקורית ושימושית ליום המשפחה, כדאי לכם להזמין מפת עולם ממוסגרת לתלייה על הקיר, אך זו אינה מפה פשוטה של כדור הארץ כיוון שניתן לסמן על גביה את המקומות בהם המשפחה טיילה ובילתה. באמצעות גירוד שם העיר או המדינה אפשר לציין את המדינות בהן טיילתם, כמו כן המפה שימושית כיוון שתוכלו לתכנן את המסלול הבא על המפה באמצעות טוש מחיק.

פאזל מודפס

מתנה מקורית ומיוחדת ליום המשפחה המתאימה לילדים ולמבוגרים. אפשר להדפיס תמונה משפחתית ולהדפיס אותה על פאזל ענק בצורת לב, מלבן וכדומה. אם יש לכם ילדים קטנים מומלץ להדפיס תמונה שלהם או של כל המשפחה, אך עדיף להדפיס על פאזל של 20 חלקים כדי לאפשר להם להרכיב אותו בהצלחה. אחרי פתרון הפאזל אפשר למסגר את התמונה ולתלות אותה בסלון, בחדר הילדים או במשרד.

צילום באדיבות: לימור אהרון – צלמת עם כנפיים

ספלים מודפסים

ספלים מודפסים מהווים מתנה נפלאה ליום המשפחה, אפשר להעניק לכל אחד מבני המשפחה ספל שלו עם תמונה מקורית וכיתוב משעשע. אם אתם חוגגים את יום המשפחה בבית עם הסבים והסבתות כדאי להכין גם עבורם ספלים מהודרים עם תמונה של כל הילדים, זו מתנה שכולם אוהבים.

משחקי קופסא

רעיון מקורי ומלהיב ומתנה נפלאה לכל בני המשפחה, יש מגוון משחקי קופסא לכן כדאי לבחור משחק המתאים לגיל הילדים. אפשר לבלות שעות ארוכות יחד וליהנות ממשחק מעניין ומגיבוש משפחתי.

צילום משפחתי בסטודיו

אם אתם מחפשים מתנה מדהימה ליום המשפחה כדאי לכם להגיע לסטודיו מקצועי ומאובזר ליום צילומים. הסטודיו מציע צילומי משפחה בזווית אמנותית ובאיכות גבוהה, זו חוויה מלהיבה לילדים ולהורים, אפשר להביא גם את הסבים והסבתות, ומשפחות רבות הפכו את הצילום המשפחתי להרגל קבוע והן מתייצבות לצילום בסטודיו אחת לשנה כדי ליצור ולתעד את הפאזל המשפחתי המרתק וליהנות ממזכרת לכל החיים.

בסטודיו של לימור אהרון – צלמת עם כנפיים, תיהנו מאווירה נעימה, מצוות בעל תודעת שירות גבוהה וממגוון חבילות צילום במחירים נוחים. הסטודיו של לימור אהרון מתמחה בין השאר בצילומי ניו בורק, הריון, משפחות, תינוקות ועוד.

 

Exit mobile version