Site icon מקומון רמת גן

מתמודדת נוספת ברמת גן: עוה"ד חיה מנע, הודיעה כי תרוץ בראש רשימה חדשה למועצת העיר

עוה"ד חיה מנע, שותפה מנהלת במשרד עורכי דין ותיק בעיר, אשת ציבור ופעילה מוכרת, הודיעה השבוע כי תתמודד בבחירות הקרובות למועצת העיר, בראש רשימה חדשה. את ההחלטה קיבלה מנע בעקבות פניות רבות של תושבי העיר, המכירים אותה משנות פעילותה הרבות במסגרות שונות בעיר ומתרומתה הרבה לרמת-גן. הרשימה החדשה, המצטרפת לזירת הבחירות הגועשת בעיר, תיקרא "מנהיגות אחרת"

עוה"ד חיה מנע, נשואה ואם לארבעה, תושבת שכונת תל בנימין בעיר, מוכרת לתושבים מפעילותה החברתית ארוכת השנים. מנע מכהנת מזה חמש שנים כיו"ר הנהגת ההורים של ביה"ס הגפן בעיר, כיו"ר ועדת הקשר ר"ג  וכסגנית יו"ר מחוז ת"א והמרכז בלשכת עורכי הדין. כמו כן, היא עומדת בראש פורום הנשים של להב – לשכת ארגוני העצמאים והעסקים בישראל וחברה בשדולה לנשים בעסקים בכנסת ישראל.

חיה מנע (צילום: אילן בשור)

לצד פעילותה הענפה במישור הארצי יזמה עוה"ד מנע לאורך השנים פעילויות חברתיות לתושבי העיר במסגרות שונות וניהלה מאבקים חברתיים וחינוכיים למען תושבי וילדי העיר. בין היתר, נאבקה בתוכנית המפלה של "מפעלי בית עמנואל", לפתוח מועדוניות ייחודיות בתשלום נוסף לצד מועדוניות רגילות בבתי הספר והיתה ממובילי "מאבק הסרדינים" בעיר, שבעקבותיו צומצם מספר התלמידים בכיתות.

>>רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו לדף הפייסבוק של מקומונט רמת גן<<

יש לציין כי הרשימה בראשות עוה"ד חיה מנע היא הרשימה היחידה, המתמודדת למועצת עיריית רמת גן, אותה מובילה אישה. מנע מדגישה רבות את החשיבות של מעורבות נשים בענייני העיר והחברה בכלל.

עוה"ד חיה מנע: "עד היום פעלתי במסגרת הנהגת ההורים הבית ספרית והעירונית, לשכת עורכי הדין, שכונת מגוריי ומעגלי עשייה נוספים, עירוניים וארציים. החלטתי שהגיע הזמן לקחת צעד נוסף קדימה ולהרחיב את מעגלי העשייה שלי בעיר, על מנת לפעול למען תושבות ותושבי העיר ולהביא לשולחן קבלת ההחלטות ברמת גן ערכים ומנהיגות אחרת שתשפיע, תשנה ותהיה קולם של תושבות ותושבים רבים, שמרגישים היום שאין מי שסופר אותם. בכך נחזיר את הכוח לתושבי ותושבות רמת גן. אני מאמינה בעבודה קשה ויסודית וכפי שפעלתי ואני פועלת בתחומים אחרים בחיי, אני מתכוונת לשרת את הציבור הרמת גני, יחד עם חברותיי וחבריי לרשימה; ולהילחם עבור הדברים שחשובים לכולנו, למען רמת גן טובה יותר".

 

Exit mobile version