Site icon מקומון רמת גן

מתכוננים לשיפוץ: מה עושים עם קירות הבטון?

מדי פעם אנחנו רוצים לבצע שינוי כלשהו בבית. אולי הגיע הזמן לפתוח מעט את החלל לטובת הצבת דלת לחדר הביטחון, ואולי המטרה היא להגדיל את קיר הבטון ולו במעט. הבעיה היא שכדי לעשות את זה נדרשת עבודה רבה, ובעיקר נדרש גורם מקצועי שיכול לבצע את השינויים הדרושים. ספוילר: מסור פשוט ממש לא יספיק כאן, אבל זה לא אומר שאין פתרון, והוא יעיל במיוחד.

למה בכלל צריך לבצע ניסור בבטון?

אז הפתרון לאתגר שעל הפרק כולל שימוש במכשור מתקדם, כזה שכולל אבן אחת חזקה במיוחד: יהלום. מאחר והבטון הוא חומר עוצמתי שמספק יציבות ועמידות, השינויים הנדרשים מחייבים תכנון מדויק. כדי לעשות את זה כמו שצריך חשוב לבחור בחברה מקצועית ומנוסה כמו Cemento, והפרויקט יחל בכמה צעדים פשוטים. לפני הכל ייקבעו מידות הניסור הנדרש (גובה ואורך), כאשר נתונים אלה אמורים להבטיח עבודה מדויקת שלא תגרום למבנה נזק. טעויות יכולות לעלות לכם ביוקר, שכן תיקון הנזק יעלה עשרות ואף מאות אלפי שקלים, ובמקרים קיצוניים הנזק עשוי להיות אף בלתי הפיך.

Pixabay

תרחיש לדוגמה: תכנון ממ"ד

הצורך בחדרי ביטחון בוודאי אינו מפתיע כשמדובר במדינה למודת מערכות צבאיות כמו ישראל. בעוד מבנים חדשים כוללים ממ"ד, בדירות ישנות יותר הצורך בתכנון חדרי הביטחון משמעותי ומורכב קצת יותר. במקרים מסוימים אף נדרשת הרחבה של הממ"ד, וכך יש צורך לפתוח חלון או להרחיב את השטח המיועד לדלת. התקן הישראלי גם מגדיר את המידות המותרות, ובמצבים שבהם החדר קטן מדי – קידוח בבטון הוא הצעד שיידרש כדי לעמוד בתקנים המחמירים. עם תכנון מקצועי וביצוע מדויק אפשר להגיע לתוצאות הטובות ביותר.

לוקחים בחשבון גם את התשתיות

אז ניסור בבטון הוא מהלך רגיש מאוד, כזה שצריך לבצע בקפידה ורק לאחר בחינה מדוקדקת על השטח. אם עושים את זה נכון הרי שיש לקחת בחשבון שורה ארוכה של פרטים כדי לוודא שבתהליך הזה אין כל פגיעה בתשתיות וחשוב מכך – בבני אדם השוהים במקום. חברה מקצועית תדע לעשות את זה כראוי. הסיבה העיקרית לכך היא שרק גורם בעל ידע וניסיון מכיר את כל כללי הבטיחות, את כל הסיכונים שיש לקחת בחשבון ואת כל האמצעים הדרושים כדי לעשות את זה באופן מדויק מאוד. בין אם אתם צריכים לבצע הגדלה של חדר, להרחיב חלון או לבצע כל שינוי במבנה, ניסור בטון מקצועי הוא הפתרון היחיד שעומד על הפרק, ועם חברה עתירת ניסיון אין סיבה שהפרויקט הזה לא יהיה מושלם.

Exit mobile version