Site icon מקומון רמת גן

מתכונים איכותיים עבור צ'יפסר גז

מה כדאי לטגן במכונת צ'יפסר גז? ישנם מסעדות שיסתפקו בלטגן צ'יפס קפוא מוכן. אולם זה אינו מספיק. כדי לתת למסעדה ייחודיות בטעם, מומלץ להשקיע, ולטגן צ'יפס בתוצרת עצמית. המומלץ ביותר הוא לחתוך תפוחי אדמה ולטגן אותם במכונת צ'יפסר גז. הצ'יפס שיתקבל יהיה צ'יפס טעים הרבה יותר, בשל הטריות של תפוחי אדמה.

אילו מאכלים ניתן לטגן במכונת צ'יפסר גז?

הצ'יפס הפופלארי ביותר, הוא צ'יפס של תפוחי אדמה. מומלץ לחתוך את רצועות תפוחי האדמה לרצועות דקות, וכך יתקבל צ'יפס דק וטעים. ישנם מכשירים לחיתוך תפוחי אדמה, הנותנים אפקט גלי לירקות הנחתכים.

בטטות- צ'יפס בטטות, או צ'יפס מעורב של תפוחי אדמה ובטטות, הוא צ'יפס טעים מאוד.

צ'יפס יקרות שורש- בתקופה האחרונה החלו לשווק בארץ חטיפים של צ'יפס ירקות שורש. מסעדה שתכין צ'יפס מירקות שורש, תייחד את עצמה משאר המסעדות. אילו ירקות ניתן לטגן: סלק, ארטישוק ירושלמי, קסאבה, שורש פטרוזיליה, ועוד. אפשר לטגן כמה ירקות שורש בקופסת צ'יפסר גז אחד, וכך מקבלים קערה של צ'יפס ירקות שורש במגוון טעמים וצבעים שונים. אפשר בצלחת אחת להרכיב ארוחה מחמשת סוגי צבעי הירקות. מומלץ לאכול ביום אחד מנה מכל אחד מחמשת צבעי הירקות.

צילום באדיבות קבוצת שף ליין

שניצלונים- אפשר לטגן מגוון סוגי שניצלונים. דרך אחת, היא לטגן שניצלונים מוכנים. דרך אחרת, היא להכין שניצלונים לבד: לשם כך, יש לדפוק היטב את חזה העוף, לחתוך את חזה העוף לצורות שונות באמצעות קורצני ברזל, לצפות את השניצלונים בפירורי לחם, ולטגן.

סיגרים- ישנו מגוון של סיגרים קפואים שיש רק להוציא ולטגן. ניתן להכין לבד סיגרים טעימים, באמצעות מילוי של בצק פילו. יש לחתוך את הירקות אותם רוצים לטגן. כדאי להוסיף לתערובת נבטים סינים, וגזר קצוץ. סיגרים עם ירקות מוקפצים, הינו מאכל סיני המוגש במסעדות הסיניות.

לביבות- סוג הלביבות האהוב ביותר, הינו לביבות תפוחי אדמה. קל מאוד להכין לביבות תפוחי אדמה. יש לקצוץ היטב תפוחי אדמה בבלנדר, ולערבב עם ביצה, קמח, ומעט פלפל שחור. מהתערובת מכינים עיגול לביבה, ומטגנים בשמן עמוק.

ספוגניות- את הסופגניות שאנו קונים בחנוכה, מכינים במכונת צ'יפסר גז. ישנו מגוון רחב מאוד של מתכונים לסופגניות. במה למלא את הסופגנייה? אפשר בריבת תות, אפשר למלא גם בשוקולד, בווניל, ובריבת חלב. צריך לזכור שלפעמים יש אנשים שאוהבים סופגניה בלי שום מילוי.

ספינג'- את הבצק לספינג' מכינים כמו בצק לסופגניה, אך במקום ליצור עיגול, יוצרים צורה של טבעת עבה.

Exit mobile version