Site icon מקומון רמת גן

מתי נזדקק להחלפת שקע טעינה?

החלפה של שקע הטעינה נחשבת לאחת מהפעולות הנפוצות ביותר בעבור תיקון מכשיר סלולר. מדי נזדקק לשירות ומה חשוב לדעת רגע לפני? על כך – במאמר הבא.

החלפה של שקע הטעינה: באילו מקרים?

המרדף שלנו אחרי סוללה מלאה מהווה חלק בלתי נפרד משגרת חיינו. מכשירי הסלולר החדשים כמו גלקסי ואייפון מצוידים במערכות מתקדמות אשר מקשות מאוד על חיי הסוללה, ולכן הן מבצעות לא מעט שינויים בכדי להבטיח כי הסוללה תישמר למשך זמן רב ככל האפשר. עם זאת, לא מעט פעמיים יש בעיה בשקע אשר גורם להטענה איטית מדי של המכשיר (גם אם הטענו אותו כל הלילה) או לחילופין אי הטענה של המכשיר.

לעיתים המקור של התקלה הזו טמון דווקא במטען עצמו, וזאת בשל העובדה כי במידה ורכשתם מטען שלא דרך היצרן סביר להניח כי הוא לא יצליח לתפקד למשך זמן רב. נוסף לכך, חדירה של חול כמו גם אבק למכשיר הטלפון עלול לסתום את שקע הטעינה ולכן נדרש לבצע החלפת שקע טעינה דרך מעבדת סלולר מקצועית.

מה לעשות לפני החלפה של שקע טעינה?

החלפה של שקע טעינה היא טכניקה ייחודית אותה יש לבצע באמצעות שימוש ברכיבים מקוריים בלבד. במידה ולא מדובר בחלקים של היצרן, אתם עתידים למצוא את עצמכם עם מכשיר תקול או כזה נטען במהירות – ובאותה מידה  כך גם המהירות של אובדן הסוללה. חשוב להבין כי ללא החלפה מקורית אתם עלולים למצוא את עצמכם גם בלי אחריות מטעם היצרן, ולכן באמצעות מעבדת סלולר מקצועית תוכלו לקבל לא רק שקע טעינה חדש אלא גם להימנע מעוגמת נפש כמו גם רכישה של מכשיר סלולר חדש, במקום הישן.

צילום: CANVA

שירות של החלפת שקע – עד הבית

אם בעבר הרחוק נדרשנו להגיע באופן פיזי למעבדה לצורך תיקון, כיום ניתן לקבל שירות של תיקון סלולר כמו גם החלפת שקע טעינה בבית, באופן נגיש ומהיר במיוחד. מדובר בשירות אשר מאפשר לכם כצרכנים לחסוך זמן ומאמץ כמו גם לטפל במכשיר במהירות. טכנאי מיומן  ידע לבחון את המכשיר ולהבין מהו מקור התקלה, ובהתאם לכך לבצע את ההחלפה תוך זמן קצר.

כאמור, בעת הגעתו לבית שימו לב כי הוא מציג בפניכם אישורים כי מדובר אכן בחלקים מקוריים וכי בעת הצורך תוכלו לבצע דרכו רכישה של מטען חדש למכשיר – מטעם היצרן. לא מעט מתפתים לבצע רכישה של מטען באיכות ירודה אך במחיר מצוין, ולמעשה גורמים ליותר נזק מאשר תועלת. ככל שתשמרו על המכשיר שלכם טוב יותר, כך תוכלו להימנע מתקלות חוזרות ונשנות כמו גם מהחלפה של שקע טעינה.

מהי העלות של החלפת שקע?

העלות של החלפת שקע טעינה משתנה בהתאם לסוג המכשיר שלכם. לרוב, טווח המחירים נע בין 120 ₪ ועד 300 ₪, תלוי כאמור בסוג המכשיר. במכשירים החדשים יותר מדובר בשקע טעינה חדשני אשר אותו נדרש לעיתים להזמין מראש מטעם היצרן, ולכן בעת יצירת קשר חשוב לציין זאת בפני הטכנאי לגבי סוג המכשיר הקיים. מעבדה אשר מתמחה בתחום ומעניקה לכם את הצעת המחיר הטובה ביותר היא פון נט. המעבדה נחשבת למעבדה המובילה בישראל ומעסיקה צוותים של טכנאי סלולר מובילים אשר מעניקים שירות אישי הכולל שקיפות מלאה וכן מתן אחריות בגין העבודה. המעבדה עושה שימוש בחלקים מקוריים בלבד כמו גם מקפידה על סטנדרט שירות יוצא דופן, כפי שיעידו מאות הלקוחות המרוצים אשר קיבלו שירות תיקון סלולר מתקדמים ואיכותיים.

Exit mobile version