Site icon מקומון רמת גן

מתחילים לארוז!

כל מי שעבר דירה לפחות פעם אחת בחייו יודע שאחד הצעדים המרכזיים והמתישים ביותר הוא שלב האריזות. ככל שצברתם וותק כדיירים עצמאיים שגרים מחוץ לבית ההורים, סביר להניח שגם הספקתם לאגור פריטים רבים בכל חדר אפשרי בבית. אם כך, מאיפה מתחילים ואיך עושים את זה בצורה מסודרת ונוחה? קודם כל, לפני שמתחילים להילחץ, חשוב להחליט שהפעם תעשו את זה בלי לחץ. התחילו בטיול אל חנות של ציוד משרדי ורכשו לעצמכם פריטים שיעזרו לכם, כמו סלוטייפ רחב ועמיד וטושים עבים. הצטיידו בכמות מספקת מראש כדי שלא תמצאו את עצמכם מוקפים בארגזים מבלי שתהיה לכם יכולת לאטום אותם או למיין אותם. סדר הוא מרכיב חיוני בהצלחת התהליך.

חדר אחר חדר

לאחר שהצטיידתם בסלוטייפ וטושים, אל תשכחו את הארגזים עצמם. אתם יכולים לקנות ארגזים או לאסוף מחברים שעברו דירה לאחרונה. כשתהיה בידכם כמות יפה של ארגזים תוכלו להתחיל במלאכה עצמה! כדי שיהיה לכם קל גם לפרוק את החפצים בדירה החדשה, נסו לעבוד בשיטה פשוטה של אריזת חדר אחר חדר, כדי שלא תערבבו בין כלי המטבח לבין בגדי החורף, או בין מוצרי הטואלטיקה למצעים. הקפידו לרשום על גבי הארגזים את תכולתם ולאן הם מיועדים, וכן לאטום אותם היטב באמצעות הסלוטייפ העבה. אריזה נכונה תמנע מארגזים להיקרע במהלך ההובלה. אגב, אם אתם אורזים חפצים שבירים, מומלץ לעטוף אותם בנייר עיתון, או לחלופין בנייר פצפצים שיגן על הזכוכיות והחרסינות שלכם במהלך הטלטול שיחוו ביום המעבר. בנוסף, קחו בחשבון שחפצים כמו ספרים מומלץ לפצל לכמה ארגזים, כדי למנוע מצב שבו יש לכם ארגזים כבדים מדי לסחיבה. זה יקל גם עליכם, ולא רק על צוות חברת ההובלות.

צילום: shutterstock באדיבות אלי פרידמן seo-tip

חברת הובלות

חשוב מאוד להזמין מראש חברת הובלות שתדאג לכם ביום המעבר. ככל שתקדימו לקבוע עם החברה כך יהיה לכם זמן מספק לבחור אנשי מקצוע אמינים שיציעו לכם מחיר נוח והגיוני, וגם שירות אדיב ומקצועי. לקראת תיאום חברת ההובלות נסו להעריך באופן מדויק מה יידרש מהם להוביל – אילו רהיטים כבדים עוברים אתכם (ספה, מיטה, מכונת כביסה) ואפילו מה מספר הארגזים. זה יעזור לכם לקבל הערכה נכונה גם של משך הזמן הדרוש ביום המעבר, גם של מספר אנשי הצוות שיידרשו לביצוע יעיל ומהיר של העברת הציוד, וגם של המחיר. ישנם מקרים שונים של תקלות והפתעות שחוו אנשים בעת המעבר, ומאחר ויום זה מלחיץ ועמוס כשלעצמו, נסו להימנע מהפתעות עד כמה שאפשר.

Exit mobile version