Site icon מקומון רמת גן

מתחזקים גינה לתפארת? אלו הכלים שאתם חייבים בבית

לאנשים שאוהבים לבצע גינון בעצמם ללא כל עזרה מאנשים או חברות אחרות, ישנם כמה כלים בסיסיים שהם צריכים שיהיו להם בבית. אלו הם כפפות, אתים ומגרפות. כפפות יגנו על הידיים שלכם מפני חתכים ושריטות בזמן עבודה עם חפצים חדים כמו אתים ומגרפות. אתים משמשים לחפירת אדמה, בעוד שמגרפות משמשות להחלקת פני האדמה והסרת לכלוך ופסולת ממנה. מה עוד הגנן החובב צריך בארגז הכלים שלו? המשיכו לקרוא על כלי גינון נדרשים.

צילום: canva

כלי גינון שכל גנן חובב צריך

מתחזקים גינה לתפארת? גינון הוא תחביב פופולרי בימינו. זו לא רק פעילות מהנה אלא גם דרך להתחבר לטבע. עם זאת, כדי לשמור על הגינה שלכם בצורה הנכונה והבריאה, אתם צריכים כלי גינון נכונים. הנה כמה מהדברים החיוניים שכל גנן צריך שיהיו בביתו:

  1. מעדר: כלי זה משמש לניכוש עשבים וטיפוח אדמה. ניתן להשתמש במעדר כדי לכרות עשבים שוטים או לשלוף אותם בשורשים מבלי לפגוע בשורשי הצמח מתחת לפני הקרקע. ככל שתקפידו לשלוף צמחים בשלמותם מהקרקע, כך יהיה קל יותר להעתיקם ממקום אחד לאחר.
  2. מזמרה: מספריים אלו משמשות לחיתוך ענפים, עלים, פרחים ותרמילים מצמחים בקלות ובדיוק רב. כאשר החיתוך אינו מתבצע בדיוק הנכון שהצמח מצריך, התוצאה בדרך כלל תהיה נבילה של הצמח.
  3. כף חפירה: כף הוא כלי גינון נדרש בכל הגינות, בין אם אתם עובדים ידנית או באמצעות כלים חשמליים. לא פעם, יש צורך לחפור ידנית כדי לשתול צמחים עדינים בגומות קטנות. ובכך מסייעת כף החפירה – בחפירה נקודתית.

מה דורש הגינון ממני?

גינון הוא תחביב שדורש הרבה סבלנות ועבודה קשה. עם זאת, ישנם כלים רבים שיכולים לעזור לכם במסע הגינון שלכם. מגרפה היא גם כלי גינון חשוב, מכיוון שהיא עוזרת להסיר עלים ממדשאות או ערוגות וליישור משטחים.

כמו כן, מזלף יעזור לכם בהשקיית הצמחים שלכם. אם יש לכם מערכת השקיה אוטומטית, המזלף לא יהיה נדרש. לבסוף, חשוב שכל גנן חובב יחזיק בארגז הכלים שלו דשן איכותי. ללא דשנים איכותיים והשקיה נכונה, שום גינה לא תשגשג. כידוע, דשן הוא חומר המשמש להוספת חומרים מזינים לאדמה. ניתן לעשות זאת על ידי הוספת חומרים אורגניים או אנאורגניים, כמו זבל, קומפוסט ודשנים סינתטיים. דשנים מועילים לצמחים, מכיוון שהם מספקים את החומרים המזינים הדרושים כדי לאפשר צמיחה בריאה.

Exit mobile version