Site icon מקומון רמת גן

מתווה החזרה ללימודים ברמת גן – כל הפרטים

עיריית רמת גן וראש העיר כרמל שאמה פרסמו לפני זמן קצר את מתווה החזרה ללימודים בבתי הספר ובגנים. על אף שמתווה הממשלה מדבר על חזרה חלקית, גם ברמת גן, כבר החל מיום חמישי החליטו בעירייה שלא לפתוח את מוסדות החינוך השבוע, אלא רק החל מיום א' הקרוב. 

כרמל שאמה הכהן פרסם לפני זמן קצר את מתווה החזרה ללימודים בבתי הספר וגני הילדים ברמת גן בדבריו ביקש ראש העיר להביע הערכה להתנהלות והחוסן שמפגינים תושבי וילדי העיר, "ובפרט בהתגייסות למאמץ ההתחסנות שרק בזכותו נוכל לפתוח את מערכת החינוך, וככל הנראה לחזור לחיים שפויים בקרוב", כך לדברי שאמה.

ראש העיר אמר כי בדרך להחלטה קויימו מספר התייעצויות עם גורמי המקצוע, עם המנהלות ועם ועדי ההורים שתמכו תמיכה מלאה בהחלטה לדחות את פתיחת הלימודים בימים נוספים, ואף ציין כי באופן טבעי יהיו הורים שמנקודת מבט אישית ירצו בכל מחיר ובכל רמת סיכון לחזור מחר ללימודים. "אנחנו באמת מבינים לליבם ולמצוקות השונות אך האחריות הציבורית היא אך ורק עלינו גם אם מדובר בהחלטה לא פופולארית".

כיתת בית ספר ריקה. צילום: מקומונט רמת גן

הצעירים יותר יחזרו באופן מלא ביום ראשון, הגדולים – לפי שיקול הנהלות בתי הספר

וזה המתווה המלא לחזרה ללימודים אותו פרסם ראש העיר בעמוד הפייסבוק שלו:

הנימוקים להחלטה
  1. תאפשר 3 ימים של בדיקות צוותי חינוך וילדים, התגברות אפקט התחסנות, והקטנת סכנת ההדבקות.
  2.  בעיר 4 שכונות אדומות. כמו כן, לכל בתי הספר מגיעים תלמידים מכמה שכונות, ולכן עדיף כרגע להמתין ליום ראשון כדי לשפר מצב הרמזור העירוני.
  3. הנתונים מלמדים, שבהסתברות גבוהה אנו לפני ירידה חדה בתחלואה ולכן דחיה של יום אחד תספק מרווח בטחון גדול להמשך ההתמודדות עם המגפה.
Exit mobile version