Site icon מקומון רמת גן

משלחת מהעיר ואנהיים בגרמניה הגיעה לביקור בעיר רמת-גן

 לרגל ציון 18 שנה לברית הערים התאומות משלחת של כ-25 אנשים מהעיר ואנהיים, בדרום-מערב גרמניה, ביקרה במתחם הבורסה ברמת-גן, שם סיירה עם צוות בראשות סמנכ"ל העירייה ומנהל מינהלת הבורסה, אמנון בוץ, ועמדה מקרוב יחד איתו אחר התמורות שחלו במתחם בארבע השנים האחרונות – תוך דגש על חידוש המרחב האורבאני.

הביקור נערך במסגרת ברית ערים תאומות שנחתמה עוד בשנת 1999 בין ואנהיים לרמת-גן, כאשר במקביל למשלחת "הבוגרת", שרבים מחבריה נמנים עם אגודת ידידי גרמניה-ישראל, מבקרת בימים אלה בארץ גם משלחת של בני נוער מהעיר הגרמנית. בראש המשלחת "הבוגרת", שתישאר בארץ במהלך השבוע הקרוב ותבקר גם בחיפה ובירושלים, עומד מר אלברכט לובישר, שייסד את הקשר בין שתי הערים עוד לפני כ-30 שנה, אז החל במסורת של חילופי משלחות בני נוער. מאז ועד היום, מקפיד לובישר להגיע מספר פעמים בשנה לישראל, לרוב בליווי עיתונאים גרמניים, ופועל נמרצות לשיפור תדמיתה של העיר רמת-גן בפרט, והארץ ישראל בכלל, בקרב עמי אירופה. כהוקרה על הירתמותו למאמצי ההסברה בין העמים, העניקה לו מוקדם יותר השנה העיר רמת-גן את אות יקיר העיר.

ביקור משלחת מוואנהיים בבורסה ברמת-גן. צילום באדיבות דוברות עיריית רמת גן

בנוסף תגיע המשלחת לבית יד לבנים ברמת-גן, שם יצפו חבריה בקונצרט של המקהלה הקאמרית עם חנה צור, ותיערך לכבודם קבלת פנים בהשתתפות בכירי העירייה.

 

Exit mobile version