Site icon מקומון רמת גן

משטחי מטבח מעוצבים – שפע אפשרויות, חומרים ועיצובים מקוריים

האם החלטתם לשפץ את המטבח או לשדרג אותו באמצעות החלפת משטחי העבודה? הידעתם כי החלפת המשטחים במטבח משדרגת את עיצוב הפנים והאווירה במטבח ובכל הבית? ובכן, בעולם עיצוב המטבחים ישנם טרנדים חדשים ומלהיבים כל הזמן, וכיום ניתן לבחור משטחי עבודה למטבח בשלל עיצובים יוקרתיים וייחודיים, ממגוון חומרי גלם עמידים ובהתאמה אישית מלאה לדרישות הלקוח ולקונספט העיצוב הקיים.

חומרים איכותיים ועיצובים מרהיבים בהתאמה אישית

כאשר בוחרים משטח חדש למטבח הביתי מגלים שפע פתרונות חדשים, מבחר עצום של חומרים ושילובים ביניהם, ועיצובים מקוריים ומלהיבים וטכנולוגיות חדשות ומתקדמות. אם בעבר הלא רחוק הצרכן הישראלי נאלץ לבחור משטחים למטבח הביתי משיש טבעי או סינתטי, כיום יש שלל אפשרויות נוספות וניתן לבחור משטחי עבודה מעץ מלא, מזכוכית עמידה ויוקרתית בשלל גוונים ודוגמאות, והטרנד החדש הוא משטחים מבטונדה.

בנוסף, חברות מובילות ומוכרות מציעות כיום משטחים למטבח מקוריאן, אבן קיסר, בוצ'ר בלוק, נירוסטה, פורמייקה, עץ ועוד. אך ללא ספק משטחי מטבח מבטון נחשבים כיום לטרנד החם והמועדף בקרב אדריכלים, מעצבי פנים, מעצבי מטבחים, חברות בנייה וכמובן בקרב הלקוחות הפרטיים.

Pixabay

טכנולוגיות ייצור חדשניות

הטכנולוגיה באה לעזרתנו גם בנושא עיצוב מטבחים ומשטחי עבודה, כיום ניתן להדפיס על רוב החומרים בטכניקות חדשניות ומתקדמות, ובהתאמה מלאה לתוכנית העיצוב ולדרישות הלקוח. אפשר להדפיס על רוב משטחי העבודה המיועדים למטבחים, למשל זכוכית, עץ או קוריאן, ואפשר להדפיס בשכבות כדי להגיע למרקם עשיר ומקורי ולעיצוב הרצוי, לדוגמה בעזרת שכבת פילם ו/או פלוטר. כמו כן, אפשר לשלוט ברמת השקיפות של המשטח ברמת האטימות של החומרים, לבחור מראש משטח עבודה מט או מבריק ועוד.

כדי ליהנות ממטבח מעוצב ויוקרתי, וממשטחי עבודה עמידים ונוחים לשימוש, לניקוי ולתחזוקה שוטפת, כדאי גם לכם לבחור משטחי מטבח מבטונדה. זהו חומר עמיד במיוחד המתאים לעבודה שוטפת במטבחים, המשטח מגיע כיחידה אחת המיוצרת במפעל, ללא חיבורים, דבק וכדומה. משטחי בטון למטבח הם רציפים ואחידים, כך הלכלוך אינו מצטבר בנקודות החיבור, והתחזוקה פשוטה ונוחה יותר.

בנוסף, כדאי לדעת כי משטח בטון למטבח מתאימים גם למטבחי חוץ בגלל עמידותם הגבוהה. את המשטחים אפשר לייצר בשלל גוונים, רמת עננות וניתן להוסיף בשלב הייצור מינרלים שונים לשליטה בגוון הרצוי, להוסיף טקסטורות מעניינות לעיצוב יוקרתי ואלגנטי של המטבח, ובסיום מורחים על המשטח סילר להגנה יעילה בפני שחיקה, הצטברות לכלוכים וכנגד כתמים ורטיבות.

התאמה אישית מלאה

כל אחד רוצה שהמטבח יעוצב בסגנון המתאים לאורח חייו ולהרגלי השימוש והאירוח שלו. מאחר ולא כל יום או שנה מחליפים את משטחי המטבח, מומלץ לא להתמקד בטרנדים החולפים עם הזמן אלא לבחור עיצוב אלגנטי הנשאר באופנה במשך שנים ארוכות. לכן, הבחירה במשטחי הבטון מתבקשת כיוון שניתן לעצב את המשטח בהתאמה מדויקת ומושלמת לדרישות הלקוח או לתוכנית של האדריכל, זהו משטח עמיד במיוחד ולמעט ניקיון שוטף אין צורך בתחזוקה יקרה, ואחת לכמה שנים אפשר לחדש את שכבת הסילר.

Exit mobile version