Site icon מקומון רמת גן

משטחי מטבח – מהם האפשרויות

משטחי עבודה למטבח מגיעים מחומרים איכותיים שונים כמו אבן, עץ מלא, שיש, בטון, נירוסטה ועוד. לכל סוג של משטח יש יתרונות וחסרונות לכן חשוב לקרוא מידע על האופציות השונות ומומלץ להתייעץ עם אנשי המקצוע כדי לקבל החלטה נכונה ושקולה. בחירה נכונה של משטח למטבח הביתי מושפעת מגורמים שונים כמו עיצוב, עמידות, מחיר, חוזק, עמידות בפני טמפרטורה גבוהה, תחזוקה שוטפת, נוחות ניקיון וכדומה. יש סוגים שונים של משטחי עבודה מטבח, לכן הבחירה עשויה להיות מעט מבלבלת.

משטחי מטבח מחומרים טבעיים או סינטטיים

בחירת משטחי עבודה למטבח אינה דבר של מה בכך, ישנם לא מעט מיתוסים בשוק לגבי משטחים מחומרים שונים, למשל רגישות השיש לעומת משטחים מחומרים אחרים כמו גרניט פורצלן. באופן כללי, מקובל לחלק את משטחי העבודה למטבח לשני סוגים עיקריים:

בשנים האחרונות החל טרנד חדש בעולם עיצוב המטבחים, וכיום מעצבים רבים מציעים ללקוחות שלהם מטבח איכותי ועמיד עם משטח עבודה מבטון. משטחי בטון למטבח מיוצרים מלוחות פייבר צמנט עם חיפוי מיקרוטופינג עליון, זהו משטח עבודה רציף בעיצוב מרהיב, ללא נקודות חיבור, אפשר ליישם את החומר גם על דפנות ארון המטבח או האי כדי ליהנות מעיצוב יוקרתי והמשכי שלא ניתן להשיג באמצעות משטחי עבודה מחומרים אחרים.

צילום: rawpixel
אפשרויות לעיצוב המבטח ולבחירת משטח עבודה עמיד ואיכותי

בעת תכנון העבודה לשיפוץ המטבח או להחלפת משטחי העבודה יש להתייחס לכמה גורמים: עמידות המשטח, עיצוב ונראות, התאמה לסגנון העיצוב הקיים במטבח הביתי ובשאר חללי הדירה, אופן השימוש במשטח העבודה, הרגלי בישול, נוחות השימוש והניקוי וכמובן מחיר המשטח.

משטחי מטבח מגיעים במגוון רחב של חומרים:

משטחי מטבח מבטון מזמינים רק מסטודיו ארטן. החברה מתמחה בפיתוח מוצרים לעיצוב הבית מחומרים איכותיים ומתקדמים, לרוב בטונדה. סטודיו ארטן ממוקם ברמות השבים ומציע פתרונות מתקדמים וחדשניים לעיצוב הבית.

Exit mobile version