Site icon מקומון רמת גן

משועממים בבית? כך תעבירו את הזמן בכיף

אתם לא היחידים שמרגישים משועממים אבל למזלכם יש המון פתרונות במרחק נגיעה. החל מצפייה בטלוויזיה ועד לשיחה קולית בטלפון – הנה כמה רעיונות לפעילויות שיעבירו לכם את הזמן

תחושת שעמום עלולה לגרום תסכול והיא לא מומלצת לבריאות. בדיוק בגלל זה, יש כמה פעילויות שכדאי להכיר ולאמץ רגע לפני שמתחילים להרגיש מיצוי בתוך הבית:

  1. צפייה בסדרות

רשימה ארוכה של סדרות מומלצות מחכה לכם בכל רגע נתון. סדרות טלוויזיה מופקות כיום ברמה של סרט קולנוע ואין נושא שבו אי אפשר למצוא תכנים מעולים. צפייה בסדרות תפיג את השעמום שלכם באופן מיידי ותבטיח שעות של הנאה לגברים ונשים בכל הגילאים.

את הצפייה בסדרות אתם יכולים לעשות לבד או בני זוג והילדים. הכי חשוב שתיהנו ממה שיש לטלוויזיה להציע ותשלבו בין סדרות מהארץ ומחו"ל.

  1. בישול ארוחה

הטעות הנפוצה היא להיכנס למטבח כאשר מרגישים משועממים רק על מנת לנשנש משהו. בפועל, מה שצריך לעשות הוא לנצל את ההזדמנות כדי לבשל ארוחה ביתית. אם תשקיעו עכשיו חצי שעה-שעה בבישול כזה, תוכלו לאכול טוב יותר כל המשך השבוע.

סדרות לצפייה בבינג' או ספר טוב? צילום: Pexels

מצאו מתכון לארוחת צהריים או ערב והשקיעו בחומרי הגלם והמרכיבים. עקבו אחר תהליך ההכנה, הוסיפו טאצ' אישי עם תבלינים שאתם אוהבים והפתיעו את הילדים או המשפחה המורחבת עם אוכל מכל הלב.

  1. עיצוב מחדש של הרהיטים

אנשים חרוצים יודעים לתעל את השעמום שלהם לפעולות בעלות ערך. בין היתר, אפשר לעשות את זה למשל על ידי סידור ועיצוב מחדש של הרהיטים ברחבי הבית.

הזזת רהיטים ממקום למקום היא לעיתים כל מה שאתם צריכים על מנת לרענן את מראה הבית וחלל הפנים. זה כמובן לא עולה כסף ומתאים גם לדירות קטנות וגם לבתים גדולים, אז כדאי להכניס את האפשרות לרשימת המשימות.

  1. קריאת ספר

קריאת ספר הייתה ונותרה אחת הפעולות הקלאסיות שאפשר לבצע על מנת להפיג את השעמום. היתרון הוא שאת הספר ניתן לקרוא כל השבוע וגם בשבתות, אז הנה סיבה מספיק טובה לרענן את ארון הכותרים.

מצאו ספר שאתם מתחברים אליו וקבלו המלצות מחברים. בנוסף, נסו מדי פעם ספר בסגנון קצת אחר, שמרו על ראש פתוח לרעיונות חדשים ותנו לעצמכם להיסחף על העלילה.

  1. שיחת טלפון עם בני משפחה

האפשרות לשלוח הודעות בטלפון, ברשתות החברתיות ובמייל מונעת מרבים מאתנו את התענוג של שיחה קולית. האמת היא שאין תחליף לשיחה עם בני משפחה קרובים ורחוקים ואין כמו שהות בבית על מנת לבצע אותה.

אל תחכו לערב החג וחייגו כבר עכשיו לסבא, סבתא או דודים ודודות שלא דיברתם איתם הרבה זמן. שמעו מה יש להם לומר מהצד השני ותרגישו טוב יותר והרבה פחות משועממים.

Exit mobile version