Site icon מקומון רמת גן

מרכז גמילה מסמים – למי הוא מתאים?

credit: canva.com

לא מעט אנשים מתמודדים עם התמכרויות שונות, כמו סמים, אלכוהול, הימורים, קניות ואוכל. כמעט כל מי שמשתמש מתחיל מסיבות מסוימות והן בעיקר נפשיות: טראומות שהם חוו בעברם, מצבים לחוצים בעבודה, במשפחה, בזוגיות או בפרנסה. מעטים הפעמים שניתן למנוע את שלב ההתמכרות, אנשים נחשפים לסמים בכל מיני מקומות: במסיבה עם חברים או באירועי חברה מתחילים משימוש בודד, נשאבים לתחושה שהסם נותן לגוף שלהם ומעלים את המינונים.

יחד עם עליית המינון מגיעה גם ההתמכרות. מזדהים עם השלבים? אם גם אתם התחלתם להשתמש בסמים מסיבות שונות, ולא משנה איזה מהן, שמת לב שהמינונים רק עולים ואתם מרגישים שהסם שולט בכם, בחיי היומיום שלכם, מומלץ לפנות למרכז גמילה מסמים ולהתחיל תהליך גמילה שיסייע לכם לחזור למצב הקודם, למצב יציב ומתון. במרכז ההוליסטי "אחרת" תוכלו לקבל טיפול גמילה אישי ומקצועי, תוך שימת דגש על הפרטיות שלכם, על מצב ההתמכרות שאתם מתמודדים איתו ויחד איתכם הם צועדים צעד אחד צעד עד לגמילה מלאה.

מרכז גמילה מסמים – תכנית טיפולים

היום כל אדם שמגיע למרכז גמילה מסמים מתחיל את התהליך מפגישה ושיחה ראשונית עם אנשי מקצוע ומטפלים. לאחר מכן הוא מגיע לאבחון, אשפוז ובדיקה מעמיקה על מצב ההתמכרות שהוא מתמודד איתו. לאחר מכן,  הם מתאימים לו את תכנית הטיפולים הרלוונטית לו, עם שיטות וסוגי הטיפול מגוונים. כל אדם חווה את ההתמכרות לסמים בצורה שונה, ולכן חשוב להתאים לכל אחד את הטיפול, השיטה והדרך שתסייע לו להיגמל בהדרגה ובבטחה. תהליך הגמילה מצריך המון השקעה של זמן וסבלנות, והמכורים מתכוננים לזה בפגישות שהם עושים עם אנשי המקצוע והם מבינים שמצפה להם תקופה לא פשוטה, אך בסופה הם יהיו מאוד מרוצים.

תופעות לוואי של גמילה

אחרי שקיבלתם החלטה להגיע למרכז גמילה מסמים ולטפל בהתמכרות שלכם, אתם כבר נמצאים צעד אחד קדימה מהרבה אנשים שלא עשו את זה עד היום. לכל גמילה יש תופעות לוואי, גם בגמילה מסמים. למשל: קריז, כאבי ראש, בעיות שינה, סחרחורות, הפרעות אכילה, תסכול, חרדה ודיכאון. במרכז ההוליסטי "אחרת" הוותיק והמנוסה, תוכלו לקבל כלים מקצועיים שיעזרו לכם להתמודד עם כל התסמינים על הצד הטוב ביותר.

Exit mobile version