Site icon מקומון רמת גן

מקומה הראוי של קונסולה לכניסה בעיצוב פנים

מהי בעצם קונסולה – שולחן לא מספיק גבוה או מדף מאוד נמוך? האם קונסולה לכניסה עדין פונקציונאלית גם בעיצוב המודרני? הקונסולה היא אחד מהרהיטים הפחות מוערכים. היא מוזכרת לעתים רחוקות בכל הנוגע לריהוט חיוני לבית, וחבל שכך. קונסולה לכניסה טומנת בחובה אפשרויות גדולות – גם פונקציונליות וגם דקורטיביות. הקונסולה יכולה למלא תפקיד דקורטיבי במסדרון, או שהיא יכולה לשמש כפונקציית אחסון. למעשה, היא כמו קנבס עליו ניתן ליצור לחלוטין כל קומפוזיציה, הדבר החשוב ביותר הוא לשמור על איזון.

 

מאפייני העיצוב של קונסולה לכניסה

ישנם סוגים וצורות רבות של קונסולות. הן יכולות להיות מחוברות לקיר או לעמוד על רגלי שולחן, להיות נמוכות וגבוהות, מצוידות במגירות או בעלות מדפים נשלפים. בעזרת פלטת שולחן לא רחבה יותר מכף היד,הן יכולות להוות דוגמה למינימליזם או להדהים את הדמיון עם גילופי עץ מיומנים. אבל כל הקונסולות מאוחדות על ידי 2 תכונות עיקריות:

מיקום הקונסולה – קונסולה לכניסה ממוקמת כמעט תמיד ליד הקיר.

מטרת הקונסולה-  הקונסולה היא שולחן דקורטיבי. הוא מותקן כקישוט בפני עצמו, או משמש כמעמד למנורה, אגרטל או פסלון. שולחן הקונסולה משקף את פני בעליו כמו מראה. זה בדיוק המקום בו תוכלו להציג את קולקציית הפריטים שלכם בצורה הבולטת ביותר.

קונסולה לכניסה מורכבת ממשטח שולחן ותמיכה. התמיכה יכולה להתבצע בצורה של שתיים או ארבע רגליים או בצורה של עמוד דקורטיבי, כמו כן, קונסולות מודרניות יותר יכולות להיות ללא רגליים כלל, ולהיות מחוברות ישירות לקיר. בהתאם לסגנון הקונסולה, פלטת השולחן יכולה להיות לקונית או מעוטרת, מצוידת במגירות או שקופה.

קרדיט: magic-moments.co.il

המיקום המתאים עבור הקונסולה

בדגמים מסוימים, העיצוב עצמו מספיק לקיבוע משטח השולחן לקיר. קונסולות עצמאיות עם 4 רגליים או תמיכה מרכזית, ברוב המקרים, מותקנות גם על יד הקיר. במקרים נדירים, הקונסולה מותקנת קרוב לחלק האחורי של הספה. ניתן להשלים את הקונסולה עם מראת קיר תואמת. צמד כזה ייראה נהדר בכניסה לבית או במסדרון. אם נשלים אותה עם כיסא, היא תהפוך לחלופה לשולחן איפור בחדר השינה או לפינת עבודה קומפקטית בסלון.

 

איך לבחור קונסולה לכניסה?

סטים רבים של ריהוט כוללים שולחנות קונסולה באותו סגנון כמו הריהוט העיקרי בחדר. אם ריהוט החדר \"מורכב\" באופן עצמאי מחפצים מגוונים, אז בבחירת קונסולה לכניסה ישנן אפשרויות רבות.

כאשר מחפשים דגם מתאים, כדאי להתחיל מהתפקיד לשמו תשמש הקונסולה בעיצוב הפנים.

עבור עיצוב דקורטיבי טהור? בחרו דגמים עם עיצובים יוצאי דופן ומעניינים. האם הקונסולה תשמש כמעמד לאביזרים או תאורה? אז עדיף לבחור דגם לקוני בסגנון הרהיט הראשי. לאניני פריטים מעשיים ופונקציונליים, כמו גם עם מחסור במקום, מתאימים דגמי קונסולות עם מגירות שיכולות להחליף שולחן או ארון קטן.

קטלוג הקונסולות של 'מגיק מומנט' מכיל דגמי קונסולות בסגנון קלאסי ומודרני. המומחים של 'מגיק מומנט' יעזרו לכם לבחור דגם מתוך הקטלוג בסגנון הרצוי או עם פרמטרים מסוימים. לאחר ההזמנה תוכלו להנות משליחות עד הבית במחיר אטרקטיבי. כך שבפעם הבאה שאתם תכנסו הביתה הקונסולה כבר תמתין לכם בכניסה, ואתם תבינו כמה היא היתה חסרה לכם בעיצוב הכללי של החדר.

Exit mobile version