Site icon מקומון רמת גן

מצעים לילדים – כל מה שצריך לדעת

שנת לילה בריאה היא שינה חשובה ביותר להתפתחותם של הילדים, פיזית ומנטלית, ותורמת רבות לגדילתם. בעת השינה הילדים גובהים, מעבדים באופן לא מודע את חוויות היום ומוחם הרך הולך ומתפתח. כדי להפוך את זמן השינה של ילדיכם למפנק אפילו עוד יותר, אתם יכולים לרכוש עבורם מצעים יפים ואיכותיים, עם דוגמאות המתאימות במיוחד עבור גיל הילדים.

יש מגוון רחב של מצעים לילדים העשויים מחומרים איכותיים, חשוב לרכוש את המצעים רק מחברה מוכרת ואמינה כמו ורדינון, ועדיף להתמקד במצעים מכותנה 100%.

מצעים רכים ומלטפים

המצעים האיכותיים שמביאה לכם חברת ורדינון, החברה המובילה בישראל למוצרי טקסטיל ואקססוריז לבית ולחדר השינה, הם מצעי ילדים מהסוג הטוב ביותר שניתן למצוא בשוק. המצעים, שהינם בעלי מגע רך ומלטף, עשויים 100 אחוז כותנה, פלנל או ג'רסי והם מתאימים גם למיטות הילדים וגם למיטות תינוק. כמעט כל המצעים מגיעים בסטים הכוללים סדין, ציפה וציפית. חלק מהסטים מתאימים אף לגודל של מיטה וחצי.

חווית שינה מצוירת ומהנה

כדי להפוך את חוויית השינה של ילדיכם למהנה במיוחד מודפסות על גבי המצעים שלל דוגמאות של חבריהם המצוירים. בין הדוגמאות הללו תוכלו למצוא מצעי ילדים בגדם מיקי מאוס, מצעים של אנה ואלזה מהסרט פרוזן, מצעים עם דמויות מהסרט טוי סטורי, מצעים עם הדפסי דמויות מתוך הסרט מלך האריות ועוד.

צילום: rawpixel

עבור התינוקות הקטנטנים בחרה חברת ורדינון במצעים בעלי הדפסים עדינים, כגון הדפסי כבשים בגווני ורוד ותכלת, הדפסי חיות ספארי מתוקות, הדפסים עם דמויות של פנדה, פו הדוב וכדומה. מצעי התינוקות הם בטוחים לשימוש ועשויים מהחומרים הטובים ביותר.

כמו כן, החברה משווקת בהצלחה כבירה מצעים זוהרים בלילה לילדים, אלו מצעים מיוחדים העשויים מכותנה 100% בשילוב חומרים זוהרים שאינם מסוכנים לבריאות הילדים. בלילה ניתן לראות כיצד העיטורים הזוהרים מאירים והפכים את חוויית השינה לייחודית ולבעלת משמעות שונה מהרגיל.

היכן ניתן לקנות מצעים לילדים

את המצעים השונים לתינוקות ולילדים של חברת ורדינון ניתן לקנות בכל אחת מחנויות הרשת הפזורות ברחבי הארץ. יחד עם זאת, הכי כדאי לכם להיכנס לאתר החברה ולהזמין את המצעים האהובים עליכם דרך שם. כאשר אתם מזמינים מצעים ומוצרים נוספים דרך האתר אתם נהנים ממבצעים והנחות ייחודיים לרוכשים אונליין בחנות האתר.

צילום: rawpixel

תהליך ההזמנה  של מצעים לילדים דרך חנות האתר הוא פשוט ומהיר. כל שעליכם לעשות הוא לבחור במוצרים בהם אתם מעוניינים ועבור כל מוצר לבחור את המידה המתאימה, לעדכן את הכמות הרצויה וללחוץ על כפתור "הוסף לסל". על הרכישה באתר אתם יכולים לשלם עם כרטיס האשראי או באמצעות חשבון הפייפאל שלכם. המוצרים שבחרתם יישלחו אליכם תוך 7 ימי עסקים בהתאם לשיטת המשלוח שבחרתם (משלוח לנקודת איסוף או באמצעות שליח עד הבית). ככה, בכמה לחיצות פשוטות ומהירות אתם יכולים להפוך את חוויית השינה של ילדיכם לנעימה, מלטפת, מפנקת ובריאה. בדיוק כפי שמגיע להם ולכם.

Exit mobile version