Site icon מקומון רמת גן

מצלמות נסתרות – איך בוחרים את המצלמה הנכונה

אחד הכלים הפרקטיים והיעילים ביותר לשימוש לצורך מעקב אחר אנשים בזמן אמת, היא מצלמה שמופעלת במקום ואי אפשר לראות אותה, במילים אחרות, מצלמה נסתרת.

מצלמות נסתרות נמצאות בשימוש עסקי, פרטי וציבורי במקומות רבים ולצרכים שונים. אנחנו יכולים להשתמש בה על מנת לבצע מעקבים אחרי אנשים, על מנת לצלם מרחבים פרטיים, עסקיים וציבוריים, לא פעם נהוג להשתמש במצלמה נסתרת בפגישות פרטיות או ציבוריות, על מנת לחשוף חומרים לצורך כזה או אחר.

עם השנים, כל הנושא של מצלמות נסתרות השתכלל מאוד שכן מאחר ואנחנו יכולים למצוא יותר ויותר סוגים של מצלמות מחד ומאידך, אנחנו יכולים למצוא מתקנים ומכשירים הרבה יותר קטנים, הרבה יותר סולידיים, אשר מאפשרים לעשות בהם שימוש נרחב, מבלי שאיש יגלה אותם, מבלי שאף אחד ידע, שאכן מדובר במצלמה.

צילום: rawpixel

חשוב להדגיש, יש 2-3 אופציות עיקריות לשימוש במצלמות נסתרות בשטח:

אופציה ראשונה זו מצלמה סטטית. הכוונה היא למצלמה שמתקינים בנקודה כזו או אחרת, ונועדה לסקור שטח מסוים. כך עושים למשל במבנים עסקיים, ציבוריים ואפילו במבנים פרטיים. המטרה הרבה פעמים, היא לצלם את המקום מבלי שהנוכחים ידעו שהם מצולמים. לא פעם, נהוג לציין שיש מצלמה במקום אך לא נהוג להציג אותה.

אופציה שנייה זו מצלמה דינמית. הכוונה היא למצלמה שאנחנו משתמשים בה באופן אקטיבי. למשל, אם אנחנו נכנסים לפגישה ורוצים לצלם אותה, אם אנחנו רוצים לצלם אירוע מסוים מבלי שאיש ידע שאנחנו מצלמים, אז אנחנו נכניס אותה איתנו. לעיתים זו תהיה מצלמה שנמצאת בתוך תיק, כיס, חולצה או כל דבר אחר, ולעיתים זו מצלמה שתהיה דומה לקופסת סיגריות או לאמצעי אחר.

אופציה שלישית זו מצלמה שמותקנת בתוך אלמנט מסוים מוסתר. למשל, הרבה מאוד הורים נוהגים להתקין מצלמות נסתרות בבית, אם נניח יש להם ילדים קטנים והם מזמינים מטפלת לשהות איתם. כך הם יכולים לדעת, מה בדיוק מתרחש בבית בהיעדרם. צריך לציין, שבמקרים רבים, מדובר על מצלמה שמתעדת בזמן אמת מה מתרחש, ואפשר לראות הכל דרך אתר אינטרנט, אליה היא משדרת.

איך נבחר את המצלמה הנכונה עבורנו

בעיקרון, אנחנו צריכים להחליט מה נכון לנו, איזו סוג של מצלמה יכולה להתאים לנו, מה בדיוק אנחנו מחפשים, ואיך אנחנו רוצים להשתמש בה.

מעבר לכך, הרי שיש את כל הפרטים הטכניים של המצלמה. החל מגודל המצלמה, איכות הצילום, אופי השידור, כמות הצילומים שהיא יכולה לספק לנו, הפונקציות השונות שהיא כוללת ועוד.

חשוב להדגיש כאן היבט נוסף, אם אנחנו בוחרים להתקין מצלמה נסתרת בעסק או בבית, באופן טבעי, הרי שעלינו לקחת בחשבון, שנצטרך גם לפנות זמן בשביל להסתכל לאחר מכן על כל התוצרים, זה לוקח זמן ועלינו להתפנות מעיסוקנו לשם כך.

Exit mobile version