Site icon מקומון רמת גן

מצלמה תרמית – השיטה המתקדמת ביותר לאיתור נזילות

מצלמות תרמיות משמשות לאיתור דליפות בצינורות המים והגז. כאשר מתגלה הדליפה, מצלמה תרמית יכולה לזהות את חתימת החום של הנוזל ולשלוח הודעה למפעיל.מצלמות תרמיות משמשות במגוון תעשיות לאיתור נזילות. הם יכולים לזהות דליפות בצינורות, צינורות מים וקווי גז. מצלמות תרמיות הן השיטה המתקדמת ביותר לאיתור נזילות.

הם יכולים לזהות כמויות קטנות של נוזל או גז בזמן אמת ובדיוק גבוה. הסיבה לכך היא שהם משתמשים בטכנולוגיית אינפרא אדום המזהה שינויי טמפרטורה באזור. מצלמות תרמיות הן מכשירים המשתמשים באור אינפרא אדום כדי לזהות את החום של נוזל. ניתן להשתמש במצלמות תרמיות כדי לזהות דליפות בצינורות, במיכלים ובאזורים אחרים המלאים בנוזל.

איך עובדת המצלמה התרמית

לא קל למצוא נזילות אחת הדרכים הקלות ביותר לעשות זאת היא להשתמש במצלמה תרמית. מצלמות תרמיות משמשות למטרות רבות ושונות לרבות איתור נזילות בצנרת ובמיכלים, איתור מיקום מקורות מים בטבע, ועוד.

מצלמה תרמית היא סוג של מצלמה המשתמשת בקרינה תרמית מאובייקט כדי להפיק תמונה. הקרינה הנפלטת מזוהה על ידי מערך תרמי או דיודות ומומרת לאותות חשמליים המעובדים לתמונה על ידי התקן מצמד מטען (CCD) או חיישני פיקסלים פעילים (APS) השיטה המתקדמת ביותר לאיתור נזילות היא באמצעות מצלמה תרמית. המכשיר מצלם תמונות של חתימת החום של נוזלים שדולפים ושולח הודעות למפעיל כאשר הוא מזהה נוזל בממשק שלו.

מצלמות תרמיות מסייעות לחברות לחסוך כסף על ידי איתור דליפות לפני שהן קורות והפחתת זמן ההשבתה בקווי הייצור. שיטה זו מהירה, מדויקת ובמחיר סביר.

צילום: PIXABAY

הדמיה תרמית לאיתור נזילות

ההתקדמות האחרונה בתחום הדמיה תרמית הקלה על אינסטלטורים לאתר נזילות. מצלמות תרמיות מזהות את הצבע והטמפרטורה של עצמים, שזה מאפיין ייחודי שניתן להשתמש בו כדי לזהות אם למשהו יש נזילות בבית או לא. מצלמות תרמיות נמצאות יותר ויותר בשימוש הן במגזר המסחרי והן במגזר התעשייתי כדי לזהות דליפות בצנרת מים, צינורות ונוזלים אחרים. מצלמות תרמיות שימושיות לאיתור נזילות נוזל מכיוון שהן יכולות לזהות את הטמפרטורה והזרימה של הנוזל. הם יכולים גם לזהות היעדר חום.

מערכות איתור נזילות מים משמשות בתעשיות רבות כולל בנייה, ייצור, שירותי בריאות, תחבורה ואירוח. הם גם שימושיים לשימוש ביתי. הטכנולוגיה קיימת מאז תחילת שנות ה-2000 והיא נמצאת בשימוש עד היום. החיישנים ממוקמים בדרך כלל על צינורות או מיכלים והם משתמשים בגלים קוליים כדי לזהות כל שינוי בלחץ או רעידות הנגרמים מדליפת מים. החיישנים משתמשים גם בחיישן לחץ ברומטרי כדי לקבוע אם יש רמה גבוהה של לחות בתוך הצינור וכן חיישני טמפרטורה שיכולים לזהות נקודות חמות בתוך קירות הצינור.

איתור נזילות עם חברת At-Tec

At-Tec היא חברה מקצועית לאיתור נזילות מים המשתמשת במצלמות אינפרא אדום לאיתור נזילות. המערכת שלהם מסוגלת לזהות נזילות בצינורות, קירות ורצפות.

לאיתור נזילות באמצעות מצלמה תרמית

Exit mobile version