Site icon מקומון רמת גן

מצילים את החיים של נטליה ריבין: יום שישי, הפנינג לכל המשפחה בפארק הלאומי

כדי להציל את חיה של נטליה ריבין בת ה-55, אם חד הורית מר"ג שחולה בסרטן השד, שתי בנותיה אנג'ליקה סטודנטית לפסיכולוגיה בת 27 ואחותה ויולטה בת ה-13, עורכות הפנינג התרמה שייערך מחר ביום שישי 12.6 בפארק הלאומי בעיר.

לאחר שתהליך הכימותרפיה שעברה לא צלח, נטליה היתה חייבת לקבל טיפול מציל חיים למחלתה באמצעות התרופה קיטרודה אותה היא אמורה ליטול אחת ל-3 שבועות, כשמחיר התרופה בכל פעם הוא למעלה מ-25 אלף שקל.

קופת חולים כללית לא אישרה את קבלת התרופה מטעמי בירוקרטיה למרות שהיא כן נכללת בסל התרופות, כשהטיעון הביורוקרטי של קופת החולים הוא שהתרופה מיועדת לסוג סרטן של ריאות בלבד ולא לסרטן השד, ומסיבה זו גם ועדת החריגים של כללית סירבה לאשר. בנוסף, גם עמותות סיוע למיניהן כדוגמת "חברים לרפואה" לא הצליחו לסייע במקרה הזה.

נטליה לא יכולה כרגע לעבוד עקב מצבה שהתדרדר, ואנג'ליקה עצרה את חייה, עזבה את לימודיה והתמסרה למלחמה כדי לנסות לפרנס למחייתן את אמה ואחותה הקטנה ובמקביל לממן את הסכום הבלתי אפשרי עבורן של התרופה ולהציל את חיי אמה.

הבנות פתחו קמפיין מימון המונים בהאדסטרט וביום שישי הקרוב עורכות הפנינג התרמה להצלת חייה אמן בפארק הלאומי בר"ג, באירוע לכל המשפחה שיכלול פעילויות לכל המשפחה, יריד אופנה, תכשיטים ועיצוב במחירים אטרקטיביים, דוכני מזון, מכירות מוזלות של מגוון מוצרים וכו', כשהרבה אנשים טובים תרמו את שירותיהם ומרכולתם, כשבין היתר נרתמו לסייע ולקרוא ברשתות החברתיות לציבור להגיע מפורסמים כדוגמת גורי אלפי שבתו לומדת בכיתה של ויולטה והעלה סרטון מיוחד, נטלי דדון, מיכל ינאי, מוש בן ארי וג'ני ארוסתו, רות אסרסאי, בלוגרית האופנה מיכל עזר אחותו של אסי ורבים נוספים.

האירוע יכלול מוזיקה, אטרקציות לילדים ומתנפחים, דוכני מזון, שתיה ומתוקים כדוגמת פופקורן, ברד, עוגות ועוגיות לשבת ועוד, עמדות איפור, קעקועים, צמות, לק ומגנטים בעבודת יד, יריד אופנה, תכשיטים ואקססוריז במחירים אטרקטיביים לנשים, גברים וילדים הכולל פריטים חדשים, פריטי יד שניה כמעט חדש ווינטג' (תרומת מעצבות, בוטיקים והקהל הרחב), דוכנים מוזלים למכירת ספרים, צעצועים ומשחקי קופסא, נוי וכלי בית, מוצרי חשמל, שוברים ליוגה וספורט ועוד.

היריד ייערך במתחם מוצל ומגודר, בפיקוח מלא וריווח בצמוד להנחיות משרד הבריאות.
יום ו' 12.6, שעות 15:00-9:00, הפארק הלאומי ר"ג (צמוד למוזיאון האדם והחי), הכניסה חופשית

פרטים נוספים בעמוד הפייסבוק ובאיוונט "יריד מכירות-להצלת חיים"

Exit mobile version