Site icon מקומון רמת גן

מציאת חברת הסעות מומלצת לחתונה – כל מה שתרצו לדעת

בתקופה כזו כאשר ישנן כל כך הרבה חברות הסעת לא פשוט למצוא את החברה המתאימה אשר תיתן את השירות הטוב ביותר לנוסעים.


בד"כ הזוג שעומד להתחתן דואג גם להסעה לחלק מהמוזמנים שלו שאין להם דרך להגיע לחתונה, או למוזמנים אשר מעוניינים לשמוח בחתונה ולשתות ולכן הם לא יכולים לנהוג חזרה לביתם אחרי שתיית אלכוהול.
החיפוש אחרי חברת הסעות דורשת מאמץ והרבה סבלנות. יש לערוך הרבה שיחות טלפון עם כמה חברות ולבסוף להחליט על פי המחיר כמובן ותחושת בטן על החברה שאותה רוצים לבחור ולקוות שרכב ההסעות יגיע בזמן לנקודת המוצא שעליו סוכם ועם הרכב שהובטח. כמובן שהנהג חייב להגיע בלבוש הולם והרכב חייב להיות נקי.
כמה טיפים שכדאי לדעת:
א. כאשר סוגרים על ההסעה עם החברה יש לוודא את שעת החזרה, חובה להגיד את השעה המאוחרת ביותר שהרכב יצטרך לצאת מהאירוע וזאת בכדי למנוע אי נעימות, להבטיח שהנהג לא יתחיל להאיץ בבעלי השמחה שהוא צריך לחזור בטענה שהוא כבר עבר את השעות המותרות לנהיגה או שהוא חייב לצאת להסעה אחרת.

צילום: PIXABAY

ב. קיימת גם אפשרות אחרת, שסוגרים על שעת חזרה מסוימת ובפועל רוצים לחזור באיחור של שעתיים או שלוש שעות, לכן, יש לקבוע מראש מה העלות של כל שעה נוספת מעבר לשעה שנקבע. ג. לגבי ביטול ההסעה מצידה של החברה במהלך שבוע אחרון לפני החתונה, החברה שביטלה תדאג לחברה אחרת שתבצע במקומה את ההסעה באותם התנאים אלא אם כן בעלי האירוע יצליחו למצוא בעצמם חברה אחרת.
ד. כדאי לבחור חברת הסעות שבבעלותה לפחות עשרה רכבים בכדי לא להיתקע חלילה עם חברה שבבעלותה רכב אחד או שניים ושברגע האחרון יודיעו שאין באפשרותם לבצע את הנסיעה.
ה. להתקשר לכמה חברות מפני שפער המחירים עצום ולפעמים יכול להיות 50% או יותר.

כל זה נאמר על סמך עובדות, מקרים שקרו.

איך אפשר למנוע את אי הנעימות שיכולה להיגרם כתוצאה מכך?
ראשית, אפשר לבדוק בגוגל המלצות וחוות דעת על החברה שאותה רוצים להזמין.
שנית, לבדוק גם בפייסבוק לחפש מידע על החברה ולראות את הפעילויות שלה. יש הרבה קבוצות של הסעות וניתן בהחלט להתרשם מהן.
שלישית, כבר בזמן ההתקשרות הראשונית, לא להתבייש ולשאול אם יש ממליצים שיכולים לאשר שהם נסעו עם החברה הזו ואכן קיבלו את השרות הטוב שהוא מדבר עליו.

לסיכום, כדאי לשים לב לכל הפרטים שנאמרו, גם זה יכול בהחלט לתרום לחלק מהצלחת החתונה.

Exit mobile version