Site icon מקומון רמת גן

מצוינות זה שם המשחק

הגר אסף, תלמידת כיתה יב' מביה"ס 'אוהל שם', התארחה בלשכת רה"ע כרמל שאמה הכהן לכבוד זכייתה באות הפעילה המצטיינת של מחוז תל אביב תשפ"א. הגר זכתה בפרס לאחר מספר יוזמות יוצאי דופן לקהילה כמו פיתוח מוצר חברתי טכנולוגי בשם 'דרינקי'- בקבוק מים שמחובר לכיסא גלגלים ועוזר לנערים ונערות עם שיתוק מוחין, התנדבות במד"א בזמן הקורונה והובלת קבוצת מודל האו"ם בבית הספר.

הגר אסף היא תלמידת שכבת יב' בתיכון אהל-שם רמת גן, לומדת במגמת סייבר ופיזיקה. השבוע התבשרה הגר כי זכתה באות הפעילה המצטיינת של מחוז תל אביב תשפ"א ולרגל הזכייה התארחה בלשכתו של רה"ע כרמל שאמה הכהן שבירך אותה על ההישג ושמע אודות היוזמות החברתיות שהיא לוקחת בהן חלק.

הגר עוסקת במעורבות חברתית משמעותית בשלושה מוסדות: מד"א, מועצת תלמידים בית ספרית ואת עיקר מרצה משקיעה הגר בתכנית MUN. בתוכנית מודל האו"ם הגר מדריכה ופעילה כבר בשנה הרביעית. מדובר בפרויקט בינלאומי בו תלמידים וסטודנטים בגילאים שונים מדמים את פעולות האו"ם על הועדות השונות הפועלות בו זכויות אדם, פיתוח כלכלי, שלום וביטחון, סיוע הומניטרי ועוד.

לצד הפעילות במודל האו"ם, הגר יזמה יחד עם שני חברים נוספים במסגרת תחרות 'גם אני יכול' את מיזם 'דרניקי- פיתוח מוצר חברתי טכנולוגי כמעין בקבוק מים שמחובר לכיסא גלגלים ועוזר לנערים ונערות עם שיתוק מוחין. הגר וקבוצתה שמו לעצמם למטרה לפתח מכשיר שיאפשר לנע

צילום: דוברות עיריית רמת-גן

רה לשתות עצמאית. במסגרת הפרויקט גייסה הגר עזרה מצוות בית הספר, ממגמת הרובוטיקה, אשכול הפיס ועוד. נכון לימים אלה קיימת גרסת אב טיפוס שעובדת, ומתקדמים לשלב ייצור האב טיפוס מחומרים סטריליים כדי שיתאפשר שימוש יום יומי.

בזמן הקורונה, הגר גם מתנדבת במד"א ותורמת רבות לצוותים הרפואיים.

בסיום המפגש אמר ראש עיריית רמת-גן, כרמל שאמה הכהן: "אני מברך את הגר לרגל זכייתה באות מצטיינת המחוז של משרד החינוך. זה כבוד גדול לבית הספר וכבוד גדול לעיר רמת-גן. הגר נגעה בכל כך הרבה תחומים חברתיים  בזמן קצר. להיות עם מודעות ורמת מעורבות כזו לאחר, זה דבר מעורר הערכה. אנחנו כעיר קוצרים את הפירות, אך חשוב לברך גם את ההורים שזרעו את הזרעים וגידלו בעמל רב, בכדי ש-"העץ" המפואר הזה יצמח ויעניק את פירותיו בגיל כל כך צעיר. אנחנו נשמח לסייע להגר ולכל נער ונערה שלוקחים חלק ביוזמות חברתיות למען תושבי העיר".

Exit mobile version