Site icon מקומון רמת גן

מפחדים לייבא מסין? אל דאגה – כל מה שצריך לדעת על בקרת איכות בסין

היקפי היבוא מסין לישראל הולכים וגדלים עם השנים. יבואנים רבים מייבאים סחורות ומוצרים שונים ממפעלי הייצור בסין, וכדי לוודא שהיצרן המקומי בסין מייצר את הפריטים שהוזמנו בהתאם למפרט הטכני ודרישות הלקוח, חשוב לפקח על הנעשה במפעל, בשלבי הייצור השונים, ויש לדאוג לבקרת איכות קפדנית במיוחד לפני אריזת המוצרים, שליחתם לנמל ולפני שלב ההמכלה.

כדאי לדעת כי יזמים רבים נכוו בעת ניסיונות יבוא מסין, בדרך כלל בגלל שהם לא ביצעו בקרת איכות במפעלי הייצור. חשוב לזכור כי מפעלי הייצור בסין רחוקים ממשרדו של היבואן בישראל, לכן היבואן יכול להיעזר בחברה המציעה שירותי בקרת איכות בסין ובמדינות נוספות, הוא גם יכול להעסיק צוות מקומי בסין אך העלויות הנוספות עלולות לפגוע בשורת הרווח. אמנם, יש לא מעט יצרנים סיניים איכותיים אך ללא בקרת איכות היבואן חשוף לסיכונים רבים, ויש מקרים בהם היצרן הסיני מנצל את היעדר הפיקוח ובקרת האיכות כדי לחסוך עלויות ולשפר רווחיות.

שלבים בבקרת איכות בסין

בקרת איכות בסין מבוססת על שני שלבים עיקריים:

פס ייצור במפעל סיני. צילום: Pixabay

למעשה, בקרת האיכות במפעלי הייצור בסין כוללת מעקב אחרי לוחות הזמנים כדי לוודא שהסחורה תגיע בזמן לישראל או למקום אחר. חשוב לדעת כי ליצרנים סינים יש נטייה לדחות הזמנות קטנות ולהתמקד בהזמנות הגדולות לפני, וללא פיקוח ומעקב היבואן עלול לסבול מעיכובים באספקת הסחורה, מלקוחות לא מרוצים, מפגיעה במוניטין ומהפסדים כספיים.

כמו כן, בקרת איכות במהלך הייצור מבטיחה ניטור בזמן של תקלות ופגמים. ישנם לא מעט יצרנים בסין שמעלימים עין מכשלי ייצור ופגמים בסחורה, והיבואן עלול לגלות את הבעיה רק לאחר קבלת הסחורה והפצתה. בנוסף, בקרת איכות כוללת בדיקה קפדנית במיוחד בשלב האריזה והכנת הסחורה לקראת שליחתה מהמפעל. זהו שלב קריטי כדי לוודא את תקינות ואיכות המוצרים וכדי למנוע בעיות.

כדי לייבא מסין בלי לפחד ובלי לסבול מפגמים ואיכות נמוכה מומלץ להעסיק חברה מקצועית ומובילה המתמחה ביבוא מסין ובבקרת איכות בשלבי הייצור השונים. חברת SW TRADE מציעה שירות בקרת איכות בסין ברמה הגבוהה ביותר על ידי צוות מקומי ומנוסה.

Exit mobile version