Site icon מקומון רמת גן

מערכות חשמליות לבטיחות ולנוחות מקסימלית

שליטה חכמה

בשנים האחרונות הטכנולוגיה התפתחה והתקדמה בקצב מטאורי ואף החלה להיכנס אל הבית הפרטי. בית חכם הוא בית בו קיימת מערכת שליטה ממוחשבת במגוון מערכות המותקנות בבית וביניהם מכשירי חשמל, מערוכת סאונד, תריסים, מיזוג ואף גם דלתות ושערים, מערכות אזעקה וגם מערכות הבידור השונות בבית. בבית מסוג זה המערכות פועלות גם ללא מגע אדם ובאמצעות המערכת החכמה המותקנת בבית, ניתן לבצע פעולות שגרתיות ברמת נוחות גבוהה. בבית מסוג זה, מותקנים מפסקים המתאימים לפעולה "החכמה" של הבית, כמו מפסק תאורה חכם המתחבר למערכת החשמלית בבית ומאפשר שליטה בתאורה בכל הבית, בכיבוי והדלקה מרחוק וגם שליטה על עוצמת האור.

B-digital היא חברה מובילה המספקת שירותים בתחום הבית החכם. החברה מספקת מעטפת שירותים כוללים במחירים הוגנים הכוללים ייעוץ, תכנון, התקנה ושירות. החברה מספקת את כל המוצרים הנדרשים להתקנת מערכות בית חכם.

קרדיט PIXABAY

להגדיל את איכות החיים

הפיכת הבית לבית חכם הוא צעד אל עבר נוחות והתקדמות באיכות החיים. המגמה כיום מתפתחת אל עבר חיבור תשתיות הבית אל מערכת ממוחשבת אחת המאפשרת שליטה נרחבת. התקנת מערכת בית חכם מומלצת יכולה לשלוט ברמות משתנות במכשירים בבית – שליטה חלקית של המשתמש כמו הפעלה של מערכת ההשקיה או שליטה ישירה של המשתמש בה המערכת לא תופעל ללא שליטתו. באמצעות מערכת זו, יכולים הדיירים למשל, להפעיל את המזגן מרחוק בעודם בדרך הבייתה בכדי לקרר את החלל, לפתוח ולסגור שערים חיצוניים ללא מגע יד או לשמוע מוזיקה בהפעלה מרחוק.

למנוע כניסת זרים

הבית שלנו הוא האזור הפרטי שלנו, בו אנו שוהים שעות רבות ומאכסנים את החפצים האישיים שלנו ואנו בוחרים את מי להכניס את מרחב זה. לכן בכל בית קיימים מנגנוני בטיחות הכוללים את נעילת הדלת במפתח ומנעול עליון, בכדי למנוע מזרים להיכנס. על מנת לספק הגנה נוספת וגם לאפשר שליטה על הכניסה של אנשים, בבנייני מגורים מותקן אינטרקום לבניין. האינטרקום כולל בתוכו קוד כניסה הידוע לרוב רק לדיירי הבניין, אפשרויות חיוג לכל דירה ולעיתים גם מצלמה המחוברת לפאנל כך שניתן לראות את האדם הנמצא בכניסה ולוודא את זהותו.,

B- digital היא חברה מובילה בתחום הבית החכם ומספקת את המוצרים הנדרשים למערכות בית חכם, לצד מעטפת שירותים הכוללת ייעוץ, תכנון, התקנה ושירות במחירים הוגנים. חייגו אלינו ונשמח לעזור > 03-9417337

Exit mobile version