Site icon מקומון רמת גן

מערכות גילוי אש ועשן – מה הסוגים השונים שקיימים?

מערכות גילוי אש

credit: canva.com

מערכות גילוי אש מותקנות בבתי מגורים, במשרדים, במחסנים ועוד. ישנם מספר סוגים של מערכות גילוי אש: חשמליות, אזעקת עשן פנאומטיות ומשולבות. מבנה המערכות האוטומטיות כולל את האלמנטים הבאים: גלאים (חיישנים), קווי תמסורת של הדחף המתקבל על ידי הגלאי, תחנות לקליטת אותות מגלאים, מקורות כוח.

כיום כל עסק חייב לעמוד בדרישות רשות הכבאות, כדי לוודא כי המקום והעובדים בו מוגנים משריפה. חברת י.מ.מ גילוי אש בע"מ עורכת בדיקה של מבנים על פי התקן, כמו גם מתקינה מערכות גילוי אש איכותיות ואמינות שישמשו אתכם נאמנה במקרה הצורך, ויעזרו במניעת אסון.

סוגים שונים של מערכות גילוי אש ועשן

מטרות מערכת לגילוי שריפות

אזעקת האש האוטומטית, בנוסף לפונקציה העיקרית, משיקה מערכת התרעת אש לאנשים, וכן מפעילה מתקני כיבוי אש אוטומטיים, מערכת פליטת עשן ואוטומציה אחרת לכיבוי אש. זוהי מערכת לתגובה מהירה ואוטומטית להתרחשות שריפה או עשן המתגלים על ידי גלאי אש.

מערכת גילוי אש ועשן היא מערכת מורכבת של אמצעים טכניים המשמשים לזיהוי בזמן של שריפה באזור מוגן. ככלל, הפעלת מערכת מיגון אש יעילה יותר אם היא משמשת בשילוב עם מערכות אבטחה אחרות של המקום כמו אזעקת פריצה, מעקב וידאו, מערכת בקרת כניסה ועוד, כך ניתן לייעל את האבטחה על המבנה ותמיד להיות במעקב אחר אירועים חריגים שיכולים להתרחש. אם אתם מחפשים להתקין מערכת גילוי אש אמינה, אל תהססו לפנות אל חברת י.מ.מ גילוי אש בע"מ.

Exit mobile version