Site icon מקומון רמת גן

מערך הבדיקות אשר ישמור על שגרת הלימודים ברמת-גן

לקראת פתיחת שנת הלימודים, עיריית רמת-גן מגבשת מתווה אשר יהפוך את שגרת הלימודים לקלה ובריאה יותר באמצעות ביצוע בדיקות לילדים בגילאי 3-12.

המתווה מתקיים ברמת-גן בכדי ליצור סביבה בטוחה ובריאה לילדי העיר ובמטרה לשמור על שגרת לימודים נכונה ובריאה לאורך כל השנה.

במסגרת המתווה שגובש ברמת-גן, יבוצעו בדיקות סרולוגיות לפני תחילת השנה, כדי לאבחן ילדים אשר מחוסנים למחלה ונושאים נוגדנים באופן טבעי, כאשר הם ובני משפחתם לא ידעו על כך. הילדים הללו יזכו לתעודת מחלים והיו פטורים מבידוד לאורך השנה.

הבדיקות יתקיימו במספר מקומות ומועדים בעיר ויבוצעו במערך פשוט ונוח באמצעות דגימת דם פשוטה שתילקח מהאצבע של התלמיד. הבדיקות יתבצעו לאחר אישור ותיאום סופי עם משרד הבריאות, משרד החינוך ובית חולים שיבא.

ראש עיריית רמת-גן, כרמל שאמה הכהן: "ההתגייסות נעשית בערבות הדדית של כולנו: הורים, צוותי חינוך וילדים. שמירה על ההנחיות תאפשר שמירה על בריאותנו וקיום שגרת לימודים סדירה ככל הניתן. אני שב ומבקש מכל מי שעדיין לא התחסן, לקבוע תור בקופת החולים. מצב זה קריטי ליכולת שלנו לקיים שנת לימודים יציבה ומשמעותית, וקיום שגרת חיים בעיר.

תמונה: pexels

אני מבטיח שרמת-גן תמשיך להוביל במאבק בקורונה כמו בעבר ולא תחסוך בדבר בכדי להגן על בריאות התושבים. גם אם זה אומר להשקיע מעבר למתווה הממשלתי או הארצי ולהתאימו לצרכים והמאפיינים של העיר ולנתוני התחלואה בה."

Exit mobile version