Site icon מקומון רמת גן

מעבירים את הקרקע לדורות הבאים? חשוב לעשות את זה כמו שצריך

קרדיט PIXABAY

העברת הנחלה, זו שעליה עמלו לאורך שנות החיים, לדור ההמשך, מהווה מקור גאווה גדול להורים. עם זאת, כמו שאנחנו יודעים, במדינת ישראל אי אפשר פשוט להעביר את הנחלה בלי לנהל את הפרוצדורה המשפטית הרלוונטית באופן תקין. אנחנו רוצים הרי להבטיח כי הזכויות של אותו בן ממשיך יתממשו במלואן. לכן, חשוב לפנות לעורכת דין מוסמכת בתחום אשר תלווה אתכם לאורך ההליך הבירוקרטי, ביסודיות ובמסירות.

מה האתגרים של העברת הזכויות על נחלה

על פניו, להשאיר דירה בירושה, זה הרבה יותר קל. דירת מגורים, מוגדרת בחוק בתור דירה המיועדת למטרה זו בלבד- מגורים. לא מדובר על שטח מסחרי או על חקלאי, אלא נכס, שהמטרה שלו היא אחת. אך מה עושים במקרה של העברת נחלה בירושה? נחלה מוגדרת הרי בתור מקום המיועד גם למגורים וגם לקיום חקלאות. בין אם הצאצאים מעוניינים להמשיך את מסורת הוריהם ובין אם המטרה היא להפוך את השטח כולו למתחם מגורים, הרי שחשוב לבצע הכל כמו שצריך. מכר נחלה זה השם המקצועי להעברת הזכויות על השטח לבעלים הבאים. אלו יכולים להיות רוכשים פוטנציאליים או ילדיו של בעל הנכס המקורי. בכל אופן, לא משנה מי ימשיך לחיות במקום, חשוב להעביר את הזכויות במלואן כדי שהיורש יוכל לבחור מה לעשות בשטח.

לא כולם מבינים בתחום הזה

כפי שכבר אפשר להבין הרי שבכל הנוגע לנחלות במושבים, אנחנו מדברים על תחום משפטי סבוך הנשען על עקרונות מימי המנדט הבריטי ועוד קודם לכך, בימים בהם העולם התפתח למקום חדש לחלוטין. אם אתם רוצים להיות בטוחים כי הכל מתנהל כמו שצריך, אתם לא יכולים לוותר על ייעוץ משפטי של מי שיש לו ניסיון בתחום על כל רבדיו. אין דבר יותר מתסכל מאשר לגלות, כי איזה סעיף נרשם לא נכון, מה שדורש מכם לעבור הכל שוב מההתחלה.

אנחנו כאן בשבילכם

עורכת הדין ליאור מנדלסון שור, עוסקת בתחומים הללו כבר לא מעט שנים. המשרד מתמחה בתחום של ירושת נחלה ושל זכויות על קרקע למגורים כמו גם על כזו חקלאית. כדי להתחיל ולהשלים את המהלך בצורה האופטימלית ובאופן כזה שלא ישאיר קצוות פתוחים- עליכם לצאת לדרך עוד היום. זה הזמן לפנות לקבלת ייעוץ משפטי מעורכת דין מיומנת ומקצועית.

Exit mobile version