Site icon מקומון רמת גן

מס שבח לינארי – כל מה שצריך לדעת

מס שבח לינארי - כל מה שצריך לדעת

freepik

מס שבח לינארי – כל מה שצריך לדעת

מס שבח לינארי הוא מס על הכנסה של אנשים שמרוויחים יותר ממיליון דולר בשנה. זוהי מדיניות שהוצעה על ידי אלכסנדריה אוקסיו-קורטז בקמפיין שלה לבחירות לנשיאות ארצות הברית ב-2020.

מס השבח הליניארי הוא מס פרוגרסיבי שיחול על אנשים שמרוויחים יותר ממיליון דולר בשנה. שיעור המיסוי יהיה 10% למי שמרוויח עד 2 מיליון דולר, ולאחר מכן 20% למי שמרוויח בין 2 מיליון ל-10 מיליון דולר, כשהשיעורים עולים בהדרגה עד שהם מגיעים ל-50% עבור אנשים שמרוויחים מעל 10 מיליון דולר.

מוכר בארץ – חדש בארה”ב

מס שבח ליניארי הוא חוק מס חדש בארצות הברית שנכנס לתוקף ב-1 בינואר 2018. זהו חוק פדרלי המטיל מס בלו על מכירת שירותים או סחורות מסוימות על ידי אדם בארצות הברית.

מס השבח הליניארי הוצע על ידי נשיא ארה"ב דונלד טראמפ כחלק מחוק הפחתת המסים והעבודות שלו משנת 2017, אשר נחקק לחוק בדצמבר 2017. החקיקה נועדה לעצור את מה שהוא מחשיב ניצול לרעה של המערכת על ידי "חיפוש מקלט "אנשים שאחרת היו מחויבים במס בשיעור נמוך יותר אם הם גרים במקומות אחרים בעולם והשתמשו בהכנסה זרה כדי לקנות סחורה באמריקה.

מס שבח ליניארי הוא מושג חדש שיוצג למערכת המס בארה"ב בשנת 2020. הוא יחליף את מערכת מס ההכנסה הפרוגרסיבית הנוכחית והוא צפוי לשנות את האופן שבו אנשים חושבים על המסים שלהם.

מאמר זה יספק לכם את כל המידע שאתם צריכים לדעת על פטור מס שבח  לנכה , כולל היתרונות שלו, על מי הוא משפיע וכיצד הוא בהשוואה לשיטת מס הכנסה פרוגרסיבית הנוכחית.מס שבח ליניארי הוא שיטת מיסוי המטילה מס על יחידים בשיעור הכנסה קבוע, ללא קשר לרמת הכנסתם. מערכת מס זו הוצעה על ידי כלכלנים כמו ארתור לאפר ולארי קודלו כחלופה למס הכנסה פרוגרסיבי.

מהו מס שבח ליניארי?

מס שבח לינארי הוא שיטת מיסוי המטילה מס על יחידים בשיעור הכנסה קבוע, ללא קשר לרמת הכנסתם. זה הוצע על ידי כלכלנים כמו ארתור לאפר ולארי קודלו כחלופה למס הכנסה פרוגרסיב

מס שבח לינארי הוא מונח שטבע הסופר, סטיבן לויט. הוא השתמש במונח זה כדי לתאר את התופעה של אנשים שמוכנים לשלם יותר עבור מוצר אם הם יודעים שהם מקבלים תמורה לכספם. מס השבח הליניארי מכונה גם "מס שבח" או "יחס שבח למחיר".

ניתן להחיל את מס השבח הליניארי על מוצרים ושירותים רבים ושונים. לדוגמה, אם אתה קונה זוג ג'ינס ב-$100 ואתה יודע שהוא יחזיק מעמד שנים, אז אולי אתה מוכן לשלם $150 עבור זוג אחר כי אתה יודע כמה זמן זה יחזיק

מס שבח ליניארי הוא הצורה הפופולרית ביותר של מס שבח. זהו סוג של מיסוי שחל רק על הכנסה מעל רמה מסוימת.

יש הרבה צורות שונות של מס שבח. חלקם מסובכים יותר מאחרים, וחלקם פופולריים יותר מאחרים. מס שבח ליניארי הוא הצורה הנפוצה ביותר, אבל ייתכן שהוא לא הכי טוב עבורך בהתאם למצב שלך.

רוצים להתייעץ עם יועץ מס מומלץ? היכנסו וגלו

Exit mobile version