Site icon מקומון רמת גן

מסעדת שף כשרה – להנות מבלי להתפשר

הזירה הקולינארית הכשרה חווה בשנים האחרונות פריחה משמעותית בזכות מבחר שפים יצירתיים אשר רוקחים מטעמים כשרים, שעומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר. מסעדות יוקרה מעוצבות מציעות תפריטים כשרים פורצי דרך שמצליחים להפתיע ולרגש גם את הסועדים הבררניים והסקפטיים ביותר.

הקונספט של אוכל גורמה כשר הפך לרווח במיוחד ולא רק בעיר הגדולה תל אביב אלא גם בערים אחרות, שעד כה היה קשה לאתר בהן מסעדת שף כשרה אשר תגיש מעדנים כשרים משובחים על טהרת חומרי הגלם העונתיים האיכותיים בווריאציות שמדליקות את בלוטות הטעם, שהופכות כל סעודה לחגיגה ייחודית.

כשרות ומרשימות – נפלאות הגורמה הכשר

למרבה השמחה, מסעדות שף כשרות היום לא נופלות ברמתן ממסעדות שף שאינן כשרות. הכשרות היא כבר לא מגבלה שחוסמת את החשיבה היצירתית של השפים אלא פשוט מציבה בפניהם קריטריונים מסוימים של בקרה בהם יש לעמוד לפי המחויבות לכשרות.
השפים היום משחקים עם המטעמים, שואבים השראה ממחוזות ברחבי העולם ומבצעים את האדפטציה הטובה ביותר לחיך המקומי ולאקלים הים תיכוני כך שתיהנו מהרפתקה קולינארית לכל אורך הסעודה.

כיצד לבחור מסעדת שף כשרה ומוצלחת?

בבחירת מסעדת שף כשרה חשוב לשים דגש למגוון קריטריונים לפני שאתם מזמינים מקום ופוצחים בארוחה. ראשית, הלוקיישן של המסעדה כך שיהיה נגיש גיאוגרפית ונוח להגעה לכם וליתר הסועדים על אחת כמה וכמה אם אתם מציינים אירוע חגיגי. אתם מעוניינים שתהיה חנייה בסמוך וגם אפשרויות של תחבורה ציבורית למי שאינו מגיע ברכב פרטי.

שנית, העיצוב של המסעדה והנראות והאווירה שלה לא פחות חשובים ממה שייצא מהמטבח. במובנים רבים, אנחנו אוכלים בעיניים ורוצים ליהנות מחוויה חושית טוטאלית ולכן, אל תתפשרו על עיצוב מוקפד, גופי תאורה מרהיבים, ריהוט אלגנטי, עיצוב אקסקלוסיבי שינתק אתכם משגרת היום יום ויכניס אתכם למוד אחר.

לצד כל אלה אין ספק שכדאי לברר מי השף שמוביל את המטבח, מהיכן הוא הגיע, באילו מסעדות הוא עבד קודם לכן וכמובן, מה הוא מציע לכם בתפריט כמו גם הסגנון הקולינארי המועדף.

צילום: UNSPLASH

למשל, אוכל בשרי כשר נחשב לסגנון אהוב על רבים בעיקר לארוחות צוהריים וערב כאשר מחפשים לשבוע, אך אם בהרכב הסועדים ישנם גם צמחוניים חשוב לוודא שגם עבורם יש למסעדה אופציות צמחוניות כשרות ולא פחות חשוב מכך – טעימות. כנ"ל בנוגע לסועדים הצעירים והאם יש להם ממה לבחור מתוך המנות אשר מככבות בתפריט.

שימו לב להקפדה על חומרי הגלם, לשילובים בין המטעמים, לקומפוזיציה על הצלחת.

נבחרת הראשונות והקינוחים אף היא משחקת תפקיד חשוב ואתם רוצים ליהנות מההתחלה עד הסוף ולכן, כדאי לבדוק מה מציעים לכם במסעדה גם מהאספקט הזה.

רבים מגיעים לסעוד במסעדות אך מעוניינים לצרף לארוחה משקאות והיום במסעדות שף כשרות ניתן למצוא גם ברים עשירים עם ברמנים שיודעים לרקוח קוקטיילים בקומבינציות מפתיעות ולהציע יינות או משקאות אלכוהוליים שישתלבו בהרמוניה עם המנות.
אפשר להתרשם מהמנות ומתפריט המשקאות דרך אתר האינטרנט והפרופילים של המסעדה ברשתות החברתיות.

בבחירת מסעדת שף כשרה היו קשובים להמלצות ולחוות דעת של סועדים, מה הם הזמינו, על מה הם ממליצים, האם יש ספיישלים במסעדה. בדקו גם את ימי ושעות הפתיחה ואם יש אופציה לחגוג אירוע אינטימי במסעדה ואם היא מאובזרת גם במערכת סאונד ובמערכת תאורה ליצירת אווירה.

היום יש מסעדות שף כשרות מבוקשות מאוד כך ששווה בהחלט לשריין מקומות מראש וכן לברר גם סדר עלויות על מנת לחשב מראש כמה פחות או יותר תעלה לכם הסעודה.

יוצאי מסעדות נחשבות בעולם פותחים מסעדות כשרות בניחוח גורמה כי הם יודעים שגם שומרי הכשרות מעוניינים לאכול היום את מה שטרנדי בעולם ולקבל את הטוב ביותר.

Exit mobile version