Site icon מקומון רמת גן

מנהלת חדשה לתיכון קלעי: ענת ג'קסון

ענת ג'קסון נבחרה ברוב קולות על ידי ועדת המכרזים לניהול תיכון קלעי. לג'קסון, תושבת פתח תקווה, ניסיון של למעלה משני עשורים במערכת החינוך. בתפקידה האחרון שמשה כסגנית מנהלת בתיכון בן צבי בקרית אונו, המונה 1,800 תלמידים. במהלך שנות עבודתה בתחום החינוך קידמה פרויקטים פדגוגים שונים וניהלה שכבות בנות 600 תלמידים. בוגרת תואר שני במנהל מערכות חינוך וקורס הכשרת מנהלים.

תיכון קלעי נוסד לפני 81 שנה והיה בית הספר התיכון הראשון בעיר. בשנת הלימודים הקרובה צפויים ללמוד בקלעי כ-800 תלמידים בכיתות ט'-י"ב.

ג'קסון תחליף בתפקידה את ד"ר אבי בנבנישתי היוצא לגמלאות לאחר שניהל את התיכון בחמש השנים האחרונות ובתקופת ניהולו, ההישגים הלימודיים של התלמידים עלו באופן משמעותי, כשרמת הזכאות לבגרות עלתה לכ -98%. בשנים האחרונות מגמות הלימוד בתיכון התפתחו ושודרגו והוקמה גם מגמת רפואה, העובדת בשיתוף פעולה עם אסותא וכן מתקיימים במסכרת הלימודים פרויקטים חינוכיים בשיתוף עם חברות הייטק כמו אמדוקס, וגוגל ותכניות לימוד ייחודיות המבוססות על קשרי גומלין עם תלמידים ממדינות כמו סין, גרמניה ומקסיקו.

ענת ג'קסון: "אני מודה על האמון שניתן בי ושמחה לעמוד בראש תיכון קלעי. בתפיסת עולמי אני מאמינה כי במלאכת החינוך חייב להתקיים שיח מכבד, פתוח, מכיל ואוהב. על מערכת זו מוטל תפקיד מחייב בעיצוב פני החברה בה אנו רוצים לחיות ולכן עליה לבחון את עצמה, בכוחות משותפים, בכל פעם מחדש."

ענת ג'קסון מנהלת תיכון קלעי הנכנסת. תמונה באדיבות דוברות עיריית גבעתיים

אירית אהרונסון, ראש מנהל החינוך, הנוער והצעירים: "בהצלחה לענת ג'קסון שתוביל את תיכון קלעי החל מתחילת שנת הלימודים הקרובה ומביאה איתה ניסיון רב בתחום החינוך ובניהול צוותי הוראה. תודה גדולה לד"ר אבי בנבנישתי, שהוביל את תיכון קלעי להישגים רבים, בהם גם פרס החינוך מטעם ארגון המורים שהוענק אשתקד. בתקופת ניהולו, התקיימו בקלעי תכניות לימוד חדשניות ובית הספר העמיק את העשייה החברתית-ערכית."

רן קוניק, ראש עיריית גבעתיים: "אני מודה לד"ר אבי בנבנישתי , שיוצא לפנסיה ושתחת חמש שנות ניהולו תיכון קלעי חזר להיות מהמובילים בארץ. בשם מערכת החינוך העירונית, תלמידי בית ספר והוריהם, צוות בית הספר והעיר כולה, אני רוצה להודות לאבי היקר על הזכות שהייתה לנו ולבית הספר להנות מכישוריו ויכולותיו ולאחל הצלחה רבה לענת ג'קסון שהרשימה מאוד את ועדת הקבלה ואין לי ספק שתנהל את בית הספר בצורה הטובה ביותר."

Exit mobile version