Site icon מקומון רמת גן

מלונות במרמריס -איך לבחור את המלון הטוב ביותר?

מרמריס, עיר ששוכנת בחלק המערבי-דרומי של טורקיה, מכוונת כולה למטרה אחת: הבטחת חופשה מצוינת לכל מי שמגיע אליה – ומדובר בהמוני בני אדם מדי שנה.

הבסיס של הנופש במרמריס הוא כמובן הלוקיישן המושלם, ליבו של מפרץ מרהיב עין, ואם בנוסף בוחרים מלון מוצלח מתוך מאות האפשרויות הקיימות, התוצאה היא חוויה בלתי נשכחת. בעמוד זה תמצאו המלצות אודות מספר בתי מלון מומלצים במיוחד במרמריס וכן הצעות להעשרת החופשה מעבר לפינוקים ולאפשרויות במלון עצמו.

בתי מלון מומלצים במרמריס

כיאה לעיר שמושכת אליה המוני תיירים מדי שנה, ישנם מאות מלונות במרמריס. 4 מומלצים במיוחד הם:

גרין נייצ'ר דיאמונד – Green Nature Diamond

צילום:יח"צ

מלונות במרמריס ששוכנים ממש על שפת הים (האגאי) הם כמובן מבוקשים במיוחד, ואחד כזה הוא גרין נייצ'ר דיאמונד (אגב, ישנו עוד בית מלון במרמריס של רשת גרין נייצ'ר – כפר נופש מוצלח בשם Green Nature Resort). ב-Green Nature Diamond תוכלו לבחור בין חדרים סטנדרטיים לחדרים משפחתיים (כולל משפחה גדולה) ובין חדרים עם נוף לים לבין חדרים עם נוף מרחיב נשימה אחר. במלון לא פחות מ-4 מסעדות (ים תיכונית, איטלקית, מקסיקנית וצרפתית), מרכז ספורט משוכלל, ספא מושקע עם רשימה ארוכה של טיפולים, בריכה יפהפייה ועוד.

בלו ביי פלטינום – מלון Blue Bay Platinum

עוד אחד מאותם מלונות במרמריס שנהנים מקרבה לים. בבלו ביי פלטינום בריכה חיצונית ועוד אחת מקורה, מועדון ילדים מוצלח מאוד, משחקים מגוונים (מיני גולף, ביליארד, טניס שולחן ועוד), חדרים ל-2-3 אורחים וגם סוויטות ל-4-6 בני אדם ועוד סיבה טובה לבחור ב-Blue Bay Platinum היא רמת השירות יוצאת הדופן.

אלגנס אינטרנשיונל – Elegance Hotels International

מלון יוקרתי ומפנק להפליא. האורחים של Elegance נהנים מחוף הים היפה ביותר במרמריס, חוף פרטי עם דק שאפשר להתרווח עליו ולהתמסר לשקט וליופי של הים האגאי. אופציות בילוי נוספות הן פעילויות ספורט ימי  ומופעי בידור איכותיים שנערכים כל ערב במלון. עוד באלגנס אינטרנשיונל: בר שמציע קוקטיילים מעולים מול נוף שיישאר לכם בראש עוד הרבה אחרי שתחזרו ממרמריס לארץ, מסעדה שמציעה פרשנויות מעניינות למטעמים טורקיים ובינלאומיים וחדרים בגודל של החל מ-20 מ"ר ומעלה, כך שלכל הרכב אורחים תמצאו אופציה אופטימלית.

גרנד אזור – Grand Azur

מלון מומלץ במרמריס שמציע מרכז טיפולים ובריאות שכולל גם חמאם טורקי איכותי, שתי בריכות שחייה, שירותי בייביסיטר, סיוע בשכירת רכב, מספרה ועוד. כדאי לדעת ש-D-Resort Grand Azur כולל גם חוף פרטי ונמצא קרוב מאוד למרכז מרמריס.

מה כדאי לעשות במרמריס?

בחירת האופציה המתאימה לכם ביותר מבין כל האפשרויות של מלונות במרמריס מבטיחה חופשה טובה מאוד – כדי להפוך אותה למצוינת כדאי להקדיש חלק מהזמן גם לאטרקציות מחוץ למלון. בפרט מומלץ לנצל את ההזדמנות לשופינג משתלם (ברחובות קמאל אלגין וקנאן אוורן שמשתרעים במקביל לחוף), לבקר במצודת מרמריס שבליבו של אזור הבילויים והמסעדות של העיר, ולצאת לטיול/ים בהרים שמסביב למרמריס.

הטיולים מתבצעים באמצעות ג'יפים או אופניים, לבחירתכם ובהתאם להעדפותיכם, כשבפרט כדאי להגיע לכפר אקייאקה (כ-30 ק"מ צפונית למרמריס). הכפר שוכן לחופי מפרץ כחול עמוק, בתיו לבנים צחורים וההרים ברקע משלימים תמונה פסטורלית במיוחד. גם הדרך לאקייאקה קסומה. כפרים נוספים שמציעים נופים יפים ובילוי חביב הם באייר, אורהנייה (שם יש חוף שמאפשר הליכה על המים) וסלימייה. אטרקציה פופולרית נוספת במרמריס היא הפלגה לרודוס (שאורכת ב-90 דקות) וסיור באי היווני המעניין.

ניתן גם עם להתייעץ עם אנשי מקצוע כמו חברת נזרין טרוס הותיקה, שמוצאת את הטיסות הזולות ביותר עם נציג שמחכה בשדה התעופה.
בשיתוף עם סייטאיט שיווק באינטרנט

 

Exit mobile version