Site icon מקומון רמת גן

מכשיר קשר ציוד לאולפנים ומה שביניהם

מאמר זה דן בסוגים השונים של ציוד אולפן הקיימים בשוק. ציוד האולפן הוא אוסף כלים המשמשים ליצירת הקלטות קול באולפן ההקלטות. סטודיו הוא מקום שבו אנשים יצירתיים מתכנסים כדי ליצור ולתקשר רעיונות. זו הסיבה שציוד אולפן חשוב כל כך לכל הפקה. מדור ציוד סטודיו במירס מספק מגוון רחב של ציוד מקצועי להקלטת אודיו ווידאו, עריכה והפצה. המומחים שאנו ממליצים עליהם בקבוצת ארומיד בע״מ בוחנים סוגים שונים של מכשירי קשר כבר זמן רב, כך שהם יודעים מה הופך מכשיר קשר להכי טוב עבורך ועבור האולפן שלך

קרדיט https://www.arrowmid.com/

מכשיר קשר מירס

ווקי טוקי הם סוג של מקלט רדיו, שבדרך כלל מוחזק ביד וניתן להשתמש בו כדי לתקשר למרחקים קצרים. ה- מירס הוא מכשיר משדר רדיו דו-כיווני מתוצרת מוטורולה ובבעלות כיום של Motorola Solutions, LLC. זהו רדיו נייד שניתן לשאת בכיס או ללבוש כתרמיל חגורה. ווקי טוקי הם בחירה פופולרית עבור שדרנים וגופי שידור מקצועיים שצריכים לשמור על קשר עם עמיתיהם בזמן השידור. המכשירי קשר של מירס מאפשרים לשדרנים באולפן לתקשר מרחוק ללא שימוש בטכנולוגיה כלשהי מלבד הקול שלהם. מכשירי רדיו אלו נמצאים בשימוש בשידורים מקצועיים כבר עשרות שנים, ואף נמצאים בשימושם של שירותי החירום.

איזה ציוד לאולפנים אתם צריכים?

ציוד לאולפנים אשר דרוש למכשירי קשר כולל את המשדר והמקלט, האנטנות וספקי הכוח. פריטים אלה נמכרים לרוב בזוגות. למשדר צריך ספק כוח שמתחבר לשקע בקיר או ערכת סוללות חיצונית. למקלט צריך גם אספקת חשמל, אבל הוא יכול גם להיות מופעל על ידי אותה ערכת סוללות כמו המשדר אם יש לו כזה מובנה. מדור ציוד סטודיו באתר של ארומיד בע״מ הוא אחד המוצרים הפופולארים ביותר באתר שלהם מכיוון שהוא מספק מידע על כל סוגי ציוד הסטודיו. הם מספקים גם ביקורות מפורטות שיעזרו לך להחליט איזה מוצר מתאים לך.

ציוד סטודיו הוא חלק חיוני בכל הפקה. זה כולל אודיו, וידאו, תאורה ואביזרים.

תעשיית ההפקה משתנה בקצב מהיר עם כניסתה של טכנולוגיה חדשה, ויותר ויותר אנשים מחפשים דרכים להפיק מופע משלהם. ציוד הסטודיו הוא סביר, אך מורכב. הוא כולל מיקרופונים, מצלמות, אורות, מקליטים דיגיטליים וציוד שמע ווידאו אחר. מכשירי קשר של מירס הם זולים וקלים לשימוש עבור שני אנשים לתקשר למרחקים ארוכים. הם גם קלים לתפעול וניתן להשתמש בהם במצבים שונים כמו קמפינג או טיולים.

Exit mobile version