Site icon מקומון רמת גן

מכשיר טנס – הסוף לכאבי גב

כאבי גב עלולים להגביל את חופש התנועה, ולהקשות על התפקוד היומיומי. קיימים בשוק לא מעט פתרונות לכאבי גב, חלקם יעילים יותר וחלקם פחות. אפשר להגיד שהטיפול משתנה ממקרה למקרה, כאשר כל כאב מצריך סוג אחר של טיפול. קיימים מקרים בהם הפתרונות השגרתיים לא מועילים, והסובלים מכאבי גב נותרים ללא מענה. עבור מי שסובל מכאבי גב כרוניים, מדובר בגזר דין חמור – עליהם להמשיך לסבול מכאבים.

בשנים האחרונות מכשיר טנס עזר לרבים להיפטר מכאבי הגב, ולחזור לשגרת חיים תקינה. אז מהו מכשיר טנס?

מכשיר טנס הוא מכשיר שמיועד לטיפול בכאבי גב כרוניים. טנס היא סוג של טכנולוגיה מתקדמת – (TENS – Transcutaneous Electrical Nerve stimulation). על ידי שימוש בטכנולוגיית גירוי חשמלי של העצבים, ניתן להקל על כאבי הגב. עבור מי שצורך משככי כאבים באופן קבוע, מדובר במכשיר שמשנה את כללי המשחק – אין שום צורך בשימוש מוגבר של משככי כאבים שעלולים לגרום לתופעות לוואי בטווח הארוך.

אז איך זה עובד?

זה השלב שבו אתם ודאי שואלים את עצמכם – למה שארצה לבצע גירוי חשמלי לעצבים שלי, ואיך זה מרגיש?

אין סיבה להילחץ, השימוש במכשיר אינו כואב אלא מעקצץ. כל עוד תשתמשו בו על פי ההוראות המכשיר יפחית את כאבי הגב עם הזמן. מכשירי טנס מאושרים לרוב לשימוש על ידי FDA בארה"ב, שווה לוודא זאת לפני שבוחרים בסוג הנכון.

צילום: depositphotos

המכשיר עצמו מורכב מרפידות ג'ל גמישות, שניתן להניח ישירות על האזור הכואב בגב. ניתן לווסת את מידת הזרם החשמלי בהתאם לרמת הכאב, קיימות במכשיר ארבע תוכניות טיפול. יש להשתמש במכשיר על פי המלצת הרופא או המטפל, ולבחור בתוכנית המומלצת על מנת לקבל את התוצאה האופטימלית. היתרון הבולט של המכשיר, הוא שהוא נותן מענה למגוון אזורים גב – מהכתפיים, השכמות, גב עליון או גב תחתון. הרפידות הגמישות יבטיחו התאמה לכל אזור בגוף, ותוכניות הפעולה השונות מבטיחות התאמה לסוג הכאב, מה שמשפר את היעילות.

טכנולוגיה חדשנית – הקלה מיידית בכאבי הגב

השיפור בכאב צפוי להיות מיידי, בזכות הטכנולוגיה המתקדמת של מכשיר הטנס. המכשיר מופעל על ידי שלט רחוק או אפילו דרך המכשיר הסלולרי, מה שמבטיח שליטה מלאה בהתאם לתחושות של המטופל. המכשיר מאוד ידידותי למשתמש, ובעל מערכת הפעלה פשוטה. שטח הפנים של המכשיר מאפשר טיפול באזור מקסימלי בזמן קצר, מה שמאפשר שימוש יעיל.עבור רבים מכשיר טנס מהווה מוצא אחרון, לאחר שורה של טיפולים מכאיבים. בזכות הטכנולוגיה העתידנית ניתן לפתור כאבי גב כרוניים, שלפעמים נמשכו שנים רבות.

שימוש יומיומי

השימוש במכשיר מתאפשר גם מתחת לבגדים במהלך השגרה היומיומית, ובזכות משקלו הקל ניתן להתנייד איתו. המכשיר שוקל כ-130 גרם, ולא ניתן להבחין בו מתחת לבגדים. היתרון הוא שלא מדובר בטיפול פולשני ומורכב, אלא במכשיר יומיומי שניתן לשאת בתיק ולהשתמש אפילו במהלך העבודה.

לא בכדי, מכשיר טנס כבר הספיק לשבור שיאי מכירה בעולם כולו, וזכה בלא מעט פרסים ושבחים של טכנולוגיה רפואית חדשנית. ניתן לרכוש מכשיר טנס בחנויות לציוד רפואי, ולהתייעץ עם המומחים על סוג המכשיר המתאים עבורכם, ולשים סוף לכאבי הגב.

Exit mobile version