Site icon מקומון רמת גן

מכניסים צבע למטבח

צבעים מכניסים לא רק עניין לחיינו אלא הם גם משרים עלינו תחושה מיוחדת שמתקבלת מהגוונים והשילוב ביניהם. מאז ומתמיד נודע קשר בין צבע להשפעה שלו על האדם, ולכן צבעים שאינם נחשבים למעוררי תיאבון או משרים עלינו הרמוניה לא יתאימו לחלל שמשמש למטבח. אנחנו רוצים לעבוד שם בנעימות וביעילות, ליהנות מארוחה טובה בצבעים מזמינים ומגרים את החושים, פשוטו כמשמעו. אנחנו יכולים לעצב מטבח בצבע אחד או לשלב בין כמה ולהלן כמה יתרונות שיש לבחירה במטבח בצבעים טבעיים, מטבחים לבנים, מטבח שחור ומטבח ססגוני.

מטבח בצבעים טבעיים

הצבעים הטבעיים מתקבלים משימוש בעץ טבעי או בצביעת החומר שממנו עושים את נגרות המטבח בצבעי עץ. גם העץ עצמו הוא בחירה בפני עצמה ואנחנו יכולים למצוא מטבחים מעץ כהה או בהיר, כשהם מתאפיינים בפופולריות בחלקים שונים בעולם. היתרון של מטבח בצבע עץ הוא הפשטות החמימה שלו, למי שאוהב את הטבעיות ואת העיצוב המסורתי. עם זאת, לא חובה להסתפק בעיצוב כפרי רומנטי ואפשר לעצב מטבחים אורבניים גם מעץ טבעי.

מטבח לבן

זהו ככל הנראה אחד המטבחים המרשימים והמרהיבים ביותר שיש הודות לאפקט המרשים שלו. מטבח לבן הוא מטבח של אנשים שמעריכים את האפקט הנקי והצח, ונהנים מהאור הרב שמחזיר הצבע הזה . זה בדיוק מה שהם רוצים להשיג כשהם חושפים אותו לאורחים. ארונות מטבח לבן אפשר לייצר מכל חומר אבל הם מרשימים במיוחד כשמדובר בארונות עץ ובפאנלים בצבע עץ טבעי. אפשר לשלב בצבע הלבן פרזול מתכת בכל צבע שתרצו – מתכתי, כסוף, מוזהב או שחור. אפשר גם לוותר בכלל על ידיות או פאנלים ולהשאיר את המראה הלבן והאחיד במלואו.

מטבח לבן. צילום: FREEPIK

מטבח שחור

מטבח דרמטי, אציל ואלגנטי ולא פעם מיועד למי שרוצה להשיג מראה יוקרתי. מטבח כזה מתאים לחללים גדולים בגלל האפקט המצמצם שלו אולם מי שיש לו חלל קטן במטבח יכול לשלב את הצבע השחור במקטעים ובלוחות שונים, כמו חיפויים, פאנלים, חלק מהדלתות והמסגרות, משטחי עבודה כמו שיש שחור, מסגרות של דלתות, כונניות ומדפים או פרזול מעניין. המטבח השחור נוח יותר לתחזוקה אבל מחייב בכל זאת התאמה לשאר האלמנטים המעוצבים שמכניסים אליו. הוא מאפשר משחקי שחור מט או מבריק ונראה מצוין.

מטבח ססגוני

מטבח ססגוני יכול להיות בכל סגנון וטעם שחושבים עליו כי זה למעשה המטבח החופשי מתכתיבים, מלבד העדפות אישיות ותחושה נוחה. רצוי לזכור לא להגזים בשילובי הצבעים משום שיש שילובים שאינם מיטיבים עם העיניים לאורך זמן או מקשים להתרכז ולעבוד. זה חשוב במיוחד לכל מי שאוהב לבשל ורוצה ליצור סביבת עבודה נעימה ויעילה. הצבעים יכולים להיות גם באבזור מעניין ומגוון ולאו דווקא בארונות כולם, ואפשר לנצל זאת כדי להוסיף אלמנטים שונים כמו מדפים או ארונות אחסון בצבע מעניין כדי ליצור אווירה חמה או תוססת וצעירה.

המאמר בשיתוף משרד פרסום STG

Exit mobile version