Site icon מקומון רמת גן

מכונת המבורגר – לעסק ולבית

רכב משוריין. צילום: CANVA

מכונת המבורגר – לעסק ולבית

מכונת ההמבורגרים היא מכונה פופולרית שניתן למצוא בהרבה מסעדות ורשתות מזון מהיר כחלק מציוד מטבח מקצועי הוא משמש להכנת המבורגרים בקצב מהיר הרבה יותר מאשר אם הם נעשו ידנית על ידי עובד.

מכונת ההמבורגרים קיימת מאז שנות ה-50, כאשר נרשמה עליה פטנט לראשונה. הממציא, ג'ורג' סטיבן, רצה ליצור דרך עבור אנשים להשיג את ההמבורגרים שלהם במהירות וביעילות, כך שיוכלו להמשיך את היום שלהם מבלי לחכות יותר מדי בתור. מכונת ההמבורגרים משמשת לא רק במסעדות ורשתות מזון מהיר אלא גם במטבחים של עסקים קטנים ובבית. אנשים שנהנים להכין המבורגרים לעצמם או למשפחתם יכולים להשתמש במכונה הזו כדי לעשות זאת במהירות ובקלות.

להכין מהר – להכין טעים

מכונת ההמבורגר היא מכשיר שמוציא המבורגרים בקצב של אחד כל 12 שניות. מכונת ההמבורגר הומצאה ב-1937 על ידי האחים מקדונלד, דיק ומק, שחיפשו דרך להפוך את המסעדה שלהם ליעילה יותר. מכונת ההמבורגר הייתה המצאה שחוללה מהפכה בדרך שבה אנו אוכלים המבורגרים. זה אפשר להגיש המבורגרים במהירות וביעילות.

מכונת ההמבורגר היא מכשיר שנועד להכנת המבורגר. יש לו תא לבשר בקר טחון, תא ללחמניות ותא לתבלינים. המכשיר תוכנן כדי להפוך את תהליך הכנת ההמבורגרים ליעיל יותר. למכשיר יש גם מערכת אוטומטית המזרקת קטשופ, חרדל ומיונז לתוך הלחמנייה תוך כדי הרכבתה.

המצאה שהשתפרה עם השנים

החברה שהמציאה את המכשיר הזה נקראה Multimixer. הם נוסדו בשנת 1910 על ידי וויליאם מור והם ייצרו מערבל מזון תעשייתי ומיקסרים למאפיות מסחריות. המוצר הראשון שלהם נקרא "המיקסמאסטר" והוא אפשר למאפיות לערבב בצק מהר יותר מבעבר.

הרעיון של מכונת המבורגר אינו חדש וקיים כבר שנים רבות. הפעם הראשונה שהוא רשם פטנט הייתה בשנת 1917, אך רק בשנות הארבעים הוענק הפטנט לממציא ארל פרינס. הרעיון מאחורי מכונת ההמבורגר הוא להפוך את הבישול וההגשה למהיר יותר. התהליך הוא פשוט: אתה מבצע את ההזמנה שלך, אתה אוסף את ההמבורגר הטרי שלך ממסוע שעובר תהליך בישול.

Exit mobile version