Site icon מקומון רמת גן

מי יכול לבצע השתלת שיניים ביום אחד?

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים בוחרים לגשת לרופא השיניים על מנת שהוא יטפל בחלל הפה שלהם וישתול שיניים כדי להשלים את החסרות. בזכות הטכנולוגיה המתקדמת היום ניתן לבצע השתלת שיניים ביום אחד ברחובות, פרדס חנה ובעוד מקומות רבים אחרים וזאת בזכות השתלים המתקדמים המאפשרים השתלה בטוחה ומהירה.

השתלת שיניים ביום אחד אינה מתאימה לכל מטופל ועל מנת לאשר את הטיפול המהיר ישנה חובה להתייעץ עם רופא מומחה להשתלת שיניים. לעיתים הרופא המטפל יפנה את המטופל לפריודונט שהוא מומחה למחלות חניכיים וזאת על מנת לוודא את מצבן של החניכיים כדי למנוע סיבוכים אפשריים.

בעבר מבוגרים רבים היו משתמשים בשיניים תותבות שהיו מאפשרות לאדם להסתובב עם חיוך בעל שיניים מסודרות ומלאות בחלל הפה אך כאשר היה צריך לאכול, היה צריך להסיר את השיניים התותבות ולאכול בלעדיהן. הדבר היה מסרבל ולא תמיד היה נעים לאותו אדם, אך מאז ועד היום השתנו פני הדברים מן הקצה לקצה והיום ניתן ליהנות מפה מלא שיניים יפות, ישרות ובריאות כל הזמן.

צילום: PIXABAY

מי יכול לעשות שתלים ביום אחד?

השיטות להשתלת שיניים בעידן הנוכחי מאפשרות כמעט לכל אדם לעבור השתלת שיניים. מבחינה רפואית, כל מי שיכול לעבור עקירת שן או ניתוח כירורגי בחלל הפה יכול לעבור גם השתלת שיניים. אך חשוב לדעת שישנם מצבים בהם המטופל אינו יכול לעבור השתלת שיניים מסיבות רפואיות ועל הרופא המטפל לאבחן את העניין ביסודיות טרם תחילת הטיפול.

כדי לעבור השתלת שיניים ביום אחד, צריכים להתקיים מספר פרמטרים. הפרמטר הראשון שהרופא יבדוק זאת העצם של השן. אם האזור הפגוע השאיר אחריו מספיק עצם שתתמוך בשן תתאפשר השתלה מהירה, אם לא יהיה צורך בתהליך ארוך יותר. כדי לאבחן את המצב, יבוצע צילום סי.טי. שיעזור בפיענוח המצב באופן מדויק יותר.

במידה והפרמטר הזה עבר בהצלחה וניתן לבצע את הטיפול המהיר, הרופא יתשאל את המטופל על אורח חייו וגם על מצבו הרפואי הכללי על מנת להבין אם ישנו סיכוי גבוה להצלחתו של הטיפול המהיר. בעלי לחץ דם גבוה, בעלי מחלות לב או סוכרת אינם מתאיים כלל לטיפול השתלת שיניים מהיר. בנוסף ישאל המטופל למשל, האם המטופל חורק שיניים בשנתו? האם המטופל מעשן? ועוד שאלות נוספות על מנת לקבל תמונה בהירה וברורה להצלחתו של הטיפול ואם אפשר לבצע אותו במקרה הזה.

במקרים בהם השתלת השיניים המהירה אינה אפשרית או לחילופין בעלת סיכויי הצלחה נמוכים ניתן יהיה למצוא פתרונות להשתלת שיניים בתהליך הארוך יותר. השתלת שיניים ביום אחד ברחובות למשל יכול להיות טיפול יעיל ובטוח עבור רבים אך חשוב להתייעץ תחילה עם הרופאים המומחים. היום, לא חייבים לבצע טיפולי שיניים חודשים ארוכים, אם תימצאו מתאימים תוכלו ליהנות משיניים יפות וחזקות ביום אחד בלבד.

Exit mobile version