Site icon מקומון רמת גן

מי אתה אילן ביטון: מפיקוד על מערך ההגנה האווירית של מדינת ישראל לראשות עיריית רמת גן?

אילן ביטון. צילום: יחצ

כששמענו על הפלת מטוס הקרב הסורי בשבוע שעבר בגבול הצפון, ישר חשבנו על הקשר הישיר אלינו, לר"ג. לא רבים יודעים, אבל למועמד לראשות העיר תת אלוף במיל' אילן ביטון חלק גדול באירוע: כמפקד מערך ההגנה האווירית לשעבר, כאמון על מערכות החץ, הפטריוט, שרביט קסמים וכיפת ברזל.

ביטון, שבעברו ניהול מפעל טכנולוגי בחטיבת טילים וחלל של התעשייה האווירית ועוד תפקידי מפתח רבים בתעשיית הטכנולוגיה והחימוש האווירית, כבר אינו לוקח חלק פעיל ויומיומי במערך זה, אך בימים אלו הוא כבר שוקד על הפרויקט הבא שלו – ריצה לראשות העיר.

בנוכחות קהל רב של תושבים רבים, חבריו, חברי ליכוד, שרים וחברי כנסת הציג לאחרונה אילן את מועמדותו למשרת ראש העיר רמת גן. באירוע השקת קמפיין מועמדותו אשר נערך בכפר המכביה בנוכחות שרים: יובל שטייניץ, שר התשתיות הלאומיות, האנרגיה והמים, ישראל כץ, שר התחבורה והבטיחות בדרכים והשר לענייני מודיעין, חברי סיעת הליכוד בכנסת כמו אמיר אוחנה, יואב קיש, ועוד. יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין לא הגיע עקב נסיעה לחו"ל אבל שלח ברכה מצולמת.

באירוע העידו חברים ושותפים אלו על התרשמותם מאישיותו של אילן ותמכו במועמדותו באומרם כי "הוא האיש שיצעיד את רמת גן קדימה ויעשה את השינוי המתבקש בעיר." השר שטייניץ, המיודד עם אילן מילדותם, סיפר כי הוא מכיר את אילן  "ממקור הראשון" ופיאר את הישגיו: אילן סיים לימודיו בהצטיינות באווירונאוטיקה, הפלת המטוס משקפת תיאוריה שאילן פיתח : חץ 2, 3 , הגנה בפני טילים, לאילן יש מניית זהב שתזניק את רמת גן קדימה. על התבלטותו בהבנה מדעית, טכנולוגית, אמר שטייניץ: "הבאתם לרמת גן תותח נ"מ, טיל חץ, רמת גן צריכה טיל כזה כמו אילן ביטון"  שטייניץ ציין עוד כי הוא בוטח בעשייתו של ביטון וביכולתו לברוא רמת גן כפי שמגיעה לאוכלוסייה החזקה והמשכילה בעיר.

השר ישראל כץ הודה כי התרשם מעשייתו של אילן שתזניק ותמשיך לפתח את העיר ולהצעידה קדימה. "אני מוכן בכל עת לבוא ולהתחבר לעשייה" אמר השר כץ.

גם חברי הליכוד הרמת-גנים של אילן ביטון: חברי מועצת העיר משה רווח ושמואל לרמן הביעו את תמיכתם במועמד ביטון.

לקול תשואות הקהל הרב שמילא את האולם עלה אילן ביטון לבמה, נשא דבריו והבטיח כי הוא "מתכוון לממש בענק את הפוטנציאל של רמת גן, להפכה לעיר תוססת לצעירים, עיר מפנקת את הוותיקים. עיר עם פוטנציאל איכותי לה אתרי פנינה: בורסה, פארק, ספארי, רח' ביאליק, האצטדיון ורחובות ראשיים אשר מספרים את הסיפור: מגיע לכם תושבי רמת גן הרבה יותר"

ביטון אמר: "אני מסתובב ברחובות,  מבקר בבתי תושבים, ושומע רצון לשינוי: תסכול על הארנונה, על סביבה אלימה, מצוקת כתות בי"ס וגנים, תיכון לא מקצועי, פערים בתנופת הבנייה, חיפוש חנייה, יותר צעירים נוסעים לבלות בערים סמוכות, הוותיקים נוסעים לפעילות תרבות, לערים קרובות, ומשלמים מחיר מלא כי בעיר אחרת קיימת שחיתות עירונית.

בשל דרדור החיים בעיר, שליחותי תתקיים במטרה לשרת את הציבור במגוון תפקידים.

שאלוני אם היה שיקול נכון בשיגור טילי פטריוט אתמול? המטוס חדר 2 ק"מ למדינת ישראל. ישראל מגינה על גבולותיה, אין להסס! פקדתי על מערך ההגנה האווירית בכל המלחמות, נסעתי להודו בראש משלחת תעשייה אווירית, הקמתי חברת סטארט אפ, אני יוצא לקרב נוסף: הקרב על העיר רמת גן, בקרב זה אני נלחם עבור תושבי העיר, נטול אגו באתי עבור רמת גן עם המון אהבה ונתינה, אתגר שדורש צוות שיהיה איתי בכל המנגנונים לצדי וישקף את רצון התושבים. מגיע לתושבים יותר ממה שמקבלים, מגיע להם שירותים איכותיים, חזון משותף, התקציב בעיר צריך לעבוד עבור התושבים, ראש העיר צריך לעבוד עבורם, לעולם לא אומר "זה תפקיד לטיפול הממשלה",  ראש העיר רוצה שתושביו יזרמו לו בוורידים, אני , משה ושמואליק – צוות מנצח- זו הזדמנות לשינוי דחוף בעיר – אסור להחמיץ ! כל אחד מהתושבים יהיה שגריר שלנו יש הזדמנות אמתית לשינוי!"

Exit mobile version