Site icon מקומון רמת גן

מי אני ומה שמי?

עם תגי שם לא צריך לשאול את השאלה הזאת, הכל מופיע מודפס ומוצמד לאדם, כתג על הדש או עם סרט על הצוואר, פשוט וקל.

תגי שם עברו אבולוציה עם השנים. בעבר בעת מפגשים עסקיים כאלה ואחרים, השתמשו בכרטיסי ביקור אישיים ותלו אותם בדרכים יצירתיות על הבגד, בדרך זו ניתן היה לדעת עם מי מדברים ומה התפקיד של כל אחד. לצורת ההצגה הזאת היו חסרונות רבים. מאחר ולא כל הכרטיסים נראים אותו הדבר הן מבחינת הגרפיקה, הדפוס והפרטים שהוצגו שם, מעט מאוד הפיקו מהם תועלת. היו שלא הצליחו לקרוא את האותיות הקטנות ויש שלא כתבו את הטייטל או שם החברה ובשלב מסוים הם כבר לא היו אפקטיביים למטרת היכרות.

עם הזמן הבינו מארגני כנסים את הצורך במציאת פתרון נוח יותר לזיהוי הנוכחים והם גם זיהו את המשמעות העסקית והפוטנציאל השיווקי שיש בתגי שם ממותגים. כך שהפקת תגים הפכה להיות חלק אינטגרלי ומרכזי בכל תערוכה, כנס או מפגש עסקי.

צילום: pixabay

עם ההבנה הזאת פנו מארגני כנסים לבתי דפוס במטרה שיכינו תגים יפים ומעוצבים, בנראות אחידה ובפרטי זיהוי קבועים. המארגנים היו מעבירים רשימות שמיות בקובץ אקסל ומקבלים תגים מודפסים ומסודרים לפי א' ב'…. תהליך ארוך, מסורבל ומייגע שכלל טעויות הקלדה, מידע שגוי ולא מעט עיכובים ולחץ מיותר.

הפקת כנסים עסקיים ושיווקיים היא לא דבר של מה בכך, מדובר על פרויקט רציני שמושקעים בו משאבי זמן וכסף. כל דבר שיכול להקל ולייעל מתקבל בברכה. אז קבלו את המוצר שיחסוך הרבה מאוד כסף ובעיקר כאב ראש, הפקת תגי שם on the spot.

מדפסת מדבקות לתגי שם מקצרת את תהליך הפקת התגים שעד כה היה מסורבל ויקר. עכשיו אפשר לעשות את הפקת התג במקום תוך שניות ספורות, ללא תלות בגורם חיצוני. היתרון הנוסף הוא בכך שבמידה ותג השם נעלם, נקרע או נהרס ניתן להפיק בו במקום תג חדש בלי בעיה.

תגי השם הם מוצר חובה מאחר והם מאפשרים ביצוע נטוורקינג איכותי ויצירת קשרים עסקיים ושיתופי פעולה. מאחר והשם, הטייטל ולוגו החברה מוצגים לעיני כל, אנשים יכולים לזהות פונקציות שרלוונטיות עבורם ולהתחיל שיחה חברית, מקצועית או עסקית.

הדפסת תגי שם הכרחית לעוד מגוון רחב של צרכים, מעבר לשימוש בתערוכות וכנסים, לתגים יש משמעות ארגונית גם כתג זיהוי עבור עובדים או אורחים שמגיעים לבניין משרדים, מפעל או חברה כדי לזהות מי שייך ומי מבקר במקום.

במקרים רבים, מאחר ומדובר על פוטנציאל של עשרות רבות של עובדים ומבקרים שונים יעיל ואפקטיבי להחזיק במקום עצמו מדפסת מדבקות לתגי שם. הפקת התג לוקחת שניות ספורות והמידע כולו נשמר במאגר מרכזי המספק תיעוד on line ותמונה רחבה של האורחים שנכנסו למתחם בזמן נתון.

היתרון בשימוש מקומי של מדפסת מדבקות לתגי שם היא בקלות השימוש, אמינות המידע והזנה מהירה. הממשק הנוח של התוכנה המותקנת במדפסות הללו מאפשר עבודה יעילה, הפעלה נגישה וידידותית למשתמש.

Exit mobile version