Site icon מקומון רמת גן

מינויים חדשים במערכת החינוך העירונית

צילום: עמיעד טאוב

החינוך ברמת-גן מתחדש באנשי חינוך עם רקורד מרשים. אורלי גרי אוסירוף זכתה במכרז לתפקיד מנהלת קריית החינוך ברמת אפעל. אורנה סרור זכתה במכרז לתפקיד מנהלת ביה"ס בית אקשטיין ישראל שפירא זכה במכרז לתפקיד ראש אולפנת הרא״ה. אורלי גרי אוסירוף, הצמיחה את תיכון חדש וראשון בקדימה–צורן והייתה שותפה לעשרה פרוייקטים זוכי פרס ביטחון ישראל, וזוכת יחיד בפרס ראש אמ״ן לחשיבה יוצרת. ישראל שפירא, הוביל בהצלחה רבה את התיכון בישיבה התיכונית לאמנויות ולמדעים תל אביב. עו"ד אורנה סרור-הדר שירתה במשך 26 שנה בחיל המודיעין בדרגת סא"ל בתפקידים פיקודיים בכירים ואף זכתה לקבל עיטור צל"ש במהלך שירותה הצבאי. 

שנת הלימודים תשפ"א בפתח ובמערכת החינוך הרמת-גנית, מרעננים את השורות בשני אנשי חינוך מהמעלה הראשונה. שנת הלימודים הקרובה תיפתח עם מנהלת חדשה לקריית החינוך ברמת-אפעל ומנהל חדש לאולפנה הרוא"ה.

ראש אולפנת הרא"ה הנכנס, הרב ישראל שפירא הוא בוגר ישיבת חברון בירושלים ושימש יותר מעשור כמנהל התיכון וסגן ראש הישיבה לאמנויות ולמדעים 'בר-אילן' בתל-אביב. הרב שפירא מכהן גם כרב הקהילה הדתית בשכונת בבלי בתל-אביב. בעל תואר שני בהיסטוריה של עם-ישראל מאוניברסיטת בר-אילן ודוקטורנט במחלקה. בשנת תשע"א זכה בפרס 'עובד חינוך מצטיין' של משרד החינוך, מחוז תל-אביב, על קידום הישגים פדגוגיים והובלת תכניות לימודים, בשאר-רוח ובגישה חינוכית וערכית.

אורלי גרי אוסירוף שתשמש כמנהלת קריית החינוך ברמת אפעל, שירתה כ-25 שנה ביחידה הטכנולוגית של חיל מודיעין במגוון תפקידי מחקר ופיתוח ובהמשך בניהול פרויקטים וגופים טכנולוגים ביחידה ובעלת תואר ראשון ושני בהנדסת חומרים וכימיה בטכניון. לאחר שירות מאד משמעותי, החלה את עבודתה בעולם החינוך תחילה בתיכון "אהל שם" ברמת גן כמורה למתמטיקה, לאחר מכן כמחנכת ורכזת מסלול המחוננים. בחמש השנים האחרונות הקימה את התיכון הראשון בקדימה צורן, תיכון מקיף הכולל כ- 1000 תלמידים.

מישיבת "חברון" לאולפנת הרא"ה. הרב ישראל שפירא. צילום: באדיבות דוברות העירייה

אורנה סרור, שתיכנס לתפקיד מנהלת ביה"ס בית אקשטיין רמת אפעל, מגיעה לאחר שירות בתפקידי פיקוד בכירים של 26 שנה בחיל המודיעין בדרגת סא"ל בתפקידים שונים כמו לוחמת וקצינת מבצעים בעלת עיטור צל"ש. סרור פיקדה על תוכנית חבצלות היוקרתית של יחידת המודיעין והיא בעלת תואר ראשון ושני במשפטים, עורכת דין ומגשרת בעלת תואר נוסף בהוראה.

ראש אולפנת הרא"ה, הרב ישראל  שפירא: "אולפנת הרוא"ה תמשיך להיות מקום הדוגל ב'הצטיינות עם נשמה'. אני מאמין כי בעולם טכנולוגי נגיש ורב-תרבותי, שמור תפקיד מכונן למורים ולמחנכים, כניצבים בראש הגשר, המתכלל ומדייק את שלושת עמודי בית-הספר החדשני והם הפיכת בית-חינוך ל-'בית' המהווה מקור העצמה נפשית, רוחנית וערכית, ברוח הציונות-הדתית. שני הערכים הנוספים הם הענקת כלים ומיומנויות עכשוויים לתלמידות ויצירת מרחב מפרה של חיבורים בין גישות, ערכים ותפיסות. שלושת הערכים הללו יובילו לעיצוב בוגרות ביה"ס שיהיו בעלות עוצמות פנימיות, רגישות חברתית, ורצון לתרום למדינה ולסביבה".

תקים את קרית החינוך החדשה ברמת אפעל. אורלי גרי אוסירוף.

מנהלת קריית החינוך ברמת אפעל, אורלי גרי אוסירוף: "לאחר שהקמתי את התיכון הראשון במועצה האזורית קדימה-צורן, אני שמחה להתחיל פרק חדש של הקמת קריית החינוך ברמת-אפעל ברמת-גן. כולי תקווה ואמונה כי ביחד: העירייה, הקהילה, הצוות הפדגוגי, התלמידים והוריהם, ניבנה תיכון לתפארת. אני מאמינה שכל אדם בכלל וכל ילד בפרט מביא משהו מיוחד לעולם שלנו. שהסביבה והנסיבות אמנם משפיעות עלינו, אך אנו המושכים בחוטים של חיינו. אלו הם הקווים המנחים אשר על פיהם נוביל את ביה"ס".

מנהלת ביה"ס בית אקשטיין רמת אפעל, עו"ד אורנה סרור-הדר: "הגעתי לבית אקשטיין רמת אפעל מתוך אמת מידה ערכית המבוססת על השקפת עולם ביחס לשאלות של צדק, מוסר, אמת ותחושת אחריות חברתית. זכיתי שיש ביכולתי בחיי הבוגרים לעצב את סולם הערכים שלי, לקבוע את מטרותיי ואת דרך חיי. איני מאמינה בסיסמאות אלא במימוש הערכים שבהם אני מאמינה מתוך צו פנימי שלי בלבד".

אחרי 26 שנה בצבא – מגיעה לחינוך. עו"ד אורנה סרור-הדר.
Exit mobile version